Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan oppnå bedre orgasmer?

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli utbrent når det kommer til å få orgasme. Har holdt på over 1 time på det meste, og de orgasmene begynner jeg å gå lei av (du veit, når penisen blir til en høytrykksspyler). Har prøvd en del andre ting slik som å drive å stimulere prostata analt og glidemiddel, men disse har ikke krydra opp så mye.

Jeg bruker mellom 5-60 minutter på å runke. Hvis jeg vil ta en "kjapp en" holder jeg på enten 5-20 minutter. Hvis jeg skal virkelig "kose meg" holder jeg på mer. Noen som anbefaler noe her? Føler egentlig at over 30 minutter blir i overkant; føles nesten vondt ut.

Kan ikke ha sex ennå fordi jeg ikke har noe forhold eller har planer om å ha "påfyllasex". Det vil sikkert være meget mer interessant, men det må jeg vente med.

Takk for svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du binder et 5 mm tau rundt penisrota og ronker laus i 1 døgn til penis bli grønn-blå. Ta deretter av tauet og legg dem i badekaret (helst et med forheng). Knips forsiktig på penishodet og det vil sprute laus i ca 1-2 minutter.

latter i stua nuh!!! er dette selvprøvd?

Lenke til kommentar

Kanskje ta en seriøs pause fra mastuberinga? Vente litt inn i mellom "kjappisene".

Jeg antar at det kan hjelpe, tenker ikke på noen dager i mellom.

Kanskje en uke eller to, eller en måned for den slags skyld.

Høres ut som du har ristet livet utav stakkeren, gi ham litt tid til å tenke ^^ Allthough it's your second brain ;)

Lenke til kommentar

Takk for svar, noen mer seriøse enn andre, men alle er inspirerende! ;)

Kanskje ta en seriøs pause fra mastuberinga? Vente litt inn i mellom "kjappisene".

Høres ut som du har ristet livet utav stakkeren, gi ham litt tid til å tenke ^^ Allthough it's your second brain

Du er på noe der, men er nesten avhengig av det, går sjelden mer enn to dager mellom hver gang. Har ikke selvdisiplin til å holde meg unna, kanskje jeg kan oppnå det?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...