Plecto Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Har planer om å oppgradere vannkjølingssytemet mitt i den forstand at jeg vil ha pcen mer stillegående. Jeg kjøpte en ferdigsett på komplett for en god stund siden og har vært veldig fornøyd med dette. Problemet er at pumpe og tank er i ett og den er ganske stor. Jeg får akkurat presset den under skjermkortet, men dett fører til at alt av PCI spor under skjermkortet blir blokkert. Jeg er ute etter en pumpe som er mer stillegående enn den jeg har. Hvis jeg da også kjøpe en liten tank så får jeg plassert de to litt unna skjermkortet så jeg får mer plass i pcen. Er det noen som har noe tips ang. dette? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Swiftech MCP350 + EK topp. Bay tank kanskje? http://www.sidewindercomputers.com/bi5bayresbla.html eller http://www.sidewindercomputers.com/bi3bayresbla.html ? Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Har du plassproblemer kan du vurdere å skippe tanken - går helt fint uten, men må lage en T-line kobling for fylling og tømming av systemet i stedet. Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 19. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2009 Kabinettet er ganske stort så er egentlig ikke så mye plassproblemer, en liten tank kan jeg godt få plass til. MoDzona, jeg hadde håpet på å kjøpe noe fra Norge. Hvordan er støynivået på de fra Microplex? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Laing 1t og swiftech mcp655 er stille og gode. Laing 1t er den minste men hos microplex fåes den kun med 3/8" nipler slik at hvis du ønsker å bruke den på 1/2" system må du ha overganger. MCP655 er stor og klumpete slik at den er upraktisk. Er også slik at den har 1/2 nipler dermed må du ha overganger for å bruke den på 3/8" system. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå