jaadd Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det kun kapasitet som er forskjellen på vanlige SD-kort og SDHC-kort? Vil jeg kunne bruke SDHC alle steder hvor vanlige SD-kort kan brukes? Jeg har et D60. Vil SDHC-kort kunne brukes i kameraet mitt? Jeg er helt grønn på emnet, så bare klæsj på med ellers nyttig info ang. minnekorttyper Finnes det forresten en søkefunksjon i forumet som gjør det mulig å søke etter tråder som omhandler det man lurer på, slik at man slipper å starte unødvendige tråder? Håkon Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er kun størrelsen som er forskjellen ja. HC står for High capacity. Du kan nok bruke et SDHC kort i D60 ja, bare sjekk i bruksanvisningen hvor stor lagringsplass det støtter. Lenke til kommentar
jaadd Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Fant ut at det var kompatibelt med SDHC ja. Takk for hjelpen i alle fall Håkon Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Finnes det forresten en søkefunksjon i forumet som gjør det mulig å søke etter tråder som omhandler det man lurer på, slik at man slipper å starte unødvendige tråder? Håkon Jepp Se i menyen på venstre side. Forøvrig syns ikke jeg det er verdens beste søkefunksjon men den hjelper til litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå