Gå til innhold

Nytt NFS i 2009 blir ikke laget av EA, men Criterion Games?

Anbefalte innlegg

Jeg tviler egentlig, men info ser ganske ekte ut......

Se filmen hos Youtube

Descriptionen på videoen:

WATCH IN HD AND TURN UP VOLUME!

Its true Black Box has quit making NFS and it is now in the hands of Criterion Games! They are going to use the same engine that they used for Burnout Paradise for NFS XIII. Hope this NFS gets around a 8-10. The crashes will be great, the graphics will be great, NFS XIII is going to be great! Since Undercover was shit on PS3, Criterion Games' lead console is the PS3 so its going to made for PS3, then ported to 360.

Heres the info I got.

http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for...

---------------------------------------

HGamer97 09! PS: Jeg mente EA Black Box som ikke lager det...Fordi EA eier CG :mellow:

Endret av HardC0re Gamer 1997
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tok en rask titt på google og fant mye rart om NFS XIII. Det er faktisk bekreftet for 2009, og det er Criterion som lager det. Det er ikke så veldig usannsynlig at de bruker motoren fra Burnout Paradise. Det er logisk at de bruker motoren fra et annet bilspill i stedet for å lage alt helt på nytt. Tør vi håpe på Need For Speed: Paradise? Need For Burnout?

Lenke til kommentar

emne titelen sier at criterion og ikkje ea lagte spillet. på bournout spillet mitt så står det ea,

med ea meiner du black box da i emnetitelen alså?

eller var det bare eit lite sammarbeid for å laga paradice.

men ny utviler hjelper ikkje vis dei ikkje går inn for å forandra det til det bedre

Lenke til kommentar
emne titelen sier at criterion og ikkje ea lagte spillet. på bournout spillet mitt så står det ea,

med ea meiner du black box da i emnetitelen alså?

eller var det bare eit lite sammarbeid for å laga paradice.

men ny utviler hjelper ikkje vis dei ikkje går inn for å forandra det til det bedre

Jeg ble selv litt forvirret når jeg fant ut at EA var med å lage BP....

Men denne gangen er sikkert bare Criterion Games :roll:

Selv om EA er favorittspillprodusenten synes jeg virkelig at de burde skjerpe seg....

EDIT: Fant ut hvorfor det står EA på BP-coveret ditt ;) ...EA eier Criterion Games :p

EDIT 2: Det var ikke samarbeid med EA, de er bare utgiveren.

At jeg kunne komme på å skrive noe sånt..Takk bebeluv...

Lenke til kommentar
Tok en rask titt på google og fant mye rart om NFS XIII. Det er faktisk bekreftet for 2009, og det er Criterion som lager det. Det er ikke så veldig usannsynlig at de bruker motoren fra Burnout Paradise. Det er logisk at de bruker motoren fra et annet bilspill i stedet for å lage alt helt på nytt. Tør vi håpe på Need For Speed: Paradise? Need For Burnout?

Vel, det er jo bare et rykte...Men ja, det er bekfreftet for 2009. BTW, EA eier Criterion - Det sto på X6.no. Det sto noe at var ryktet at det var EA-eide Criterion Games skulle lage det neste spillet i serien...

Og du, siden EA eier CG, tror jeg nok at det fortsetter hete NFS og ikke NFB...Og NFS Paradise -- Det navnet blir iallefall ikke...

Lenke til kommentar
EA har da ikke vært med på å lage Burnout Paradise! Dem er utgiver.

Jeg sa ikke at EA var med å lage BP, men at siden EA eier CG tviler jeg på at serien vil bytte navn...

Og ja, EA var utgiveren av BP....

Lenke til kommentar

Vel, en tynn wikipedia-artikkel og en video fra en tretten-åring virker ikke veldig lovende. Dessuten sier ikke wikipedia-artikkelen lenger noe om at dette NFS'et er utviklet av Criterion, som for øvrig har vært veldig opptatt med PC-utgaven av Burnout Paradise og alt ekstramateriellet. Derimot så sier referansen at det opprinnelige NFS-teamet ble delt i to etter Prostreet, slik at neste NFS i den forstand er utviklet av halvparten av de samme folkene som før, men over en to-års periode i stedet for ett år.

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
Vel, en tynn wikipedia-artikkel og en video fra en tretten-åring virker ikke veldig lovende. Dessuten sier ikke wikipedia-artikkelen lenger noe om at dette NFS'et er utviklet av Criterion, som for øvrig har vært veldig opptatt med PC-utgaven av Burnout Paradise og alt ekstramateriellet. Derimot så sier referansen at det opprinnelige NFS-teamet ble delt i to etter Prostreet, slik at neste NFS i den forstand er utviklet av halvparten av de samme folkene som før, men over en to-års periode i stedet for ett år.

Så du mener neste NFS blir laget EA, og de begynte på det etter PS?

Lenke til kommentar
Så du mener neste NFS blir laget EA, og de begynte på det etter PS?

Ingen som veit enda, det eneste vi veit er at de som har utviklet NFS spillene til nå har stengt av studioet. De begynte de med etter PS? Hva snakker du om? Prostreet?

ProStreet, ja...BTW; jeg svarte til S-R-EX

Lenke til kommentar

Dette er er rykte som i stor grad har blitt avkreftet etter at EA gikk ut med at BlackBox Games skal legges ned. Teamene får derimot ikke sparken, men blir flyttet til det større studioet EA Canada. Det samme skjer med seriene NFS og Skate. Derfor er det veldig sansynlig at det er samme folka som står bak NFS 09 som stod bak NFS UC, bare denne gangen under navnet EA Canada i stedet for BlackBox Games.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Undercover er kraftig undervurdert, synes jeg. Men siden neste NFS vil ha 2 års utviklingstid, er det mulig det blir bedre enn forgjeneren. Og når de slår seg sammen med et større studio får de forhåpentligvis større kompetanse.

De begynte på NFS XIII etter ProStreet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...