2bb1 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Heisann! Har per dags dato to operativsystem-partisjoner på min bærbare pc. Den ene ligger XP på, og den andre Vista. Men nå vil jeg fjerne Vista for så å legge inn Windows 7 (beta). Men hvordan fjerner jeg Vista uten å ødelegge hele oppstartsgreia? Lenke til kommentar
LapperT Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror det burde gå ann hvis man kjører upgrade fra vista til windows 7, for så og ta en repair på xp for og få den fram i bootloaderen igjen Er ikke 100% sikker da Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det kan gå hvis du har engelsk Vista. Man får ikke oppgradert norsk Vista med engelsk Win 7. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Holder vel med å installere på samme partisjon, formater den og installer på den partisjonen du har vista på. Kan være du må redigere bootmgr etterpå og slette vista linja. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Bootet Win7, formaterte Vista-partisjonen og installerte Win7 på Vista-partisjonen. Alt gikk smooth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå