ali-nasir93 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg vurderer å kjøpe Xbox live fra USA, jeg får det veldig billig. Men jeg lurer på om det fungerer her. http://www.amazon.com/Xbox-360-Live-Month-...6689&sr=8-1 Denne vurderer jeg å kjøpe. vet noen om den fungerer her? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Nei, det virker ikke. Men du kan få billig Live her: http://jasper1675.com/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Eller her: http://www.maximuscards.com/ Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Men hvis du har Amerikansk konto funker det jo. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg tenkte feil, det er ikke forskjell på Live Gold. Alle koder fungerer på alle kontoer. Microsoftpoints derimot er forskjellig i US og EU. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sikker? Hvorfor skiller sider som Jasper1675.com på EU og US når man kjøper derfra? Er det bare pga dollar og euro? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jepp, det er forskjell på amerikanske og europeiske microsoft points, fra Maximuscards.com: "Personalize and expand your experience with the Xbox Live Points Card worth 4,000 points in the Xbox Live Marketplace. Keep your gaming experience updated and access unique content exclusive to Xbox. Try out new games with free demos and trailers and expand your games with free and premium content. Check out regularly updated and evolving online events like Game with Fame, Mystery Gamer, Xbox Live Calendar, and more. Please read our shipping policy. Works only for US Account." Lenke til kommentar
ali-nasir93 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Så jeg kan bestille Xbox live fra Amzazone i USA, og d skal virke? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Live redeemer cards fungerer på alle XBL kontoer ja. Det er bare Microsoftpoints som er regionbegrenset. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Så jeg kan bestille Xbox live fra Amzazone i USA, og d skal virke? ja, det er bare å håpe at de ikke skriver verdien på brevet du får med skrapekortet. (moms+forenklet tollgebyr) + at det kan ta opptil 1 uke å få det..... det er jo 100 ganger bedre å bestille fra xboxliveuk76 for da får du koden samme dag. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 xboxlive fra amazon. sjekk før du spør: *** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ( See geographical restrictions.) *** Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Bedre å bestille fra maximuscards eller jasper så får du koden på epost med en gang. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Bedre å bestille fra maximuscards eller jasper så får du koden på epost med en gang. dyr euro nå vet du. xboxliveuk76 er billigere og koden kommer også med engang. Endret 15. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
ali-nasir93 Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 Takk! Egentlig hadde jeg tenkt at jeg kunne bestille den på addressen til noen slektninger av meg i USA, også kunne de bare gitt meg koden. Men http://xboxliveuk76.com var billigre, men det er vel sikkert, ikke noe svindel??? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 mange som har bestllt derifra her på forumet, selv har jeg kjøpt både poeng, live og spillet "uno" derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå