Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jomfru gutt ha sex med erfaren kjæreste

Gjest Jomfru-.-

Anbefalte innlegg

Gjest Jomfru-.-

Hei. Holder på med en jente no, og det er ikke unaturlig at vi kommer til å ha sex i nær fremtid. Det eneste som bekymrer meg ang. dette er at jeg er jomfru, mens hun har gjort det med to gutter før. Litt redd for å ikke klare å innfri til forventninger, selv om hun vet at jeg er jomfru. Noen tips? Er begge på samme alder, 16.. Gode venner og kan snakke om alt mulig.. Gief tips! :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun forventer vel ikke fyrverkeri. Siden hun er 16, tipper jeg de 2 andre hun har erfaring med ikke var så alt for mye eldre, og har så mye erfaring selv. Selv om det er første gangen trenger det ikke bli katastrofe. Kjør på med forspill, ikke stress. Om du sliter med å finne hullet, la henne gjøre det for deg :p Er du redd for å komme for fort kan kondom hjelpe mot det.

Lenke til kommentar
Hun forventer vel ikke fyrverkeri. Siden hun er 16, tipper jeg de 2 andre hun har erfaring med ikke var så alt for mye eldre, og har så mye erfaring selv. Selv om det er første gangen trenger det ikke bli katastrofe. Kjør på med forspill, ikke stress. Om du sliter med å finne hullet, la henne gjøre det for deg :pEr du redd for å komme for fort kan kondom hjelpe mot det.

Jeg må bare si at det ikke alltid stemmer :whistle:

Lenke til kommentar
Hun forventer vel ikke fyrverkeri. Siden hun er 16, tipper jeg de 2 andre hun har erfaring med ikke var så alt for mye eldre, og har så mye erfaring selv. Selv om det er første gangen trenger det ikke bli katastrofe. Kjør på med forspill, ikke stress. Om du sliter med å finne hullet, la henne gjøre det for deg :pEr du redd for å komme for fort kan kondom hjelpe mot det.

Alt har sine unntak :p

Trådstarter: Du går nok fort lei den kondomen, satse på hun tar pillen da.

Lenke til kommentar

Alt har sine unntak :p

Trådstarter: Du går nok fort lei den kondomen, satse på hun tar pillen da.

Tror hun vil foretrekke kondom hun og no, fordi hun har nettopp tatt abort etter å ha kjørt uten pille med en annen.. Dere vil sikkert tro no at hun bare er en tøs, men skal love dere at jeg kjenner henne bedre enn som så :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjestja

Ikke alt virker dumt om man ligger nakne og klår på hverandre i sengen. :p

Hadde samme "problemet" selv. Hun har vel hatt fire før meg, jeg ingen. Ikke noe jeg bryr meg stort om når det går så bra som det gjør. Gikk motsatt av fryktet for min del, at hun har hatt andre må jo ikke bety at alle var veldig gode. Snarere tvert om, kanskje. ;)

Lenke til kommentar

Du kan lese deg opp til å bli en god elsker, du kan lese deg opp til det meste. Men i mange av tilfellene går det raskere med personlig erfaring. Hvis du hadde gjennomgått all nødvendig informasjon pugget det til alt satt ville du være en god elsker uten erfaring. Faktisk den beste noensinne :)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...