Jens viking Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hallo. jeg har hørt det er kommet en patch til GTA IV for xbox som skal fikse freezing bug osv. men jeg aner ikke hvordan jeg laster den ned! noen som vet? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når du starter spill kommer patchen automatisk du skal laste ned Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hvis du er koblet til Xbox Live lastes det automatisk ned. Tror ikke det er noen annen mulighet. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 ok, takk for svar : ) er jo bare tåpelig at rockstar ikke har klart å fikse dette store problemet på så lang tid etter at spillet kom ut. allikevel, de fortsetter å produsere og gi ut spillet. skulle ikke vært lov! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har ikke hatt noe problem med freezing bug. Du kan jo prøve å installere spillet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Aldri engang hørt noe om noen freezing bug jeg. Høres mystifistisk ut. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 20. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2009 både jeg og 2 venner har store problemer med at spillet fryser MEGET ofte, da som regel rundt 2 ganger i timen. har fjerna cache filer og kobla til internet kabelen og lasta ned updates, men ser ikke ut til å virke. hvordan installerer jeg evt. spillet på harddisken? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 (endret) både jeg og 2 venner har store problemer med at spillet fryser MEGET ofte, da som regel rundt 2 ganger i timen. har fjerna cache filer og kobla til internet kabelen og lasta ned updates, men ser ikke ut til å virke. hvordan installerer jeg evt. spillet på harddisken? troller du nå? "y" i my xbox , play game rubrikken. Endret 20. januar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 takk er litt n00b på xbox, alltid hatt ps frem til 1 mnd siden.. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Jeg har ikke hatt noe problem med freezing bug. Du kan jo prøve å installere spillet. Jeg i stallerte gta på min xbox. Loading screens gikk fortere. Men når jeg kjørte fort med bil inne i spillet. Da slet hdd'en med å loade textures. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 jaja, da vil jeg herved takke Rockstar North for en "fantastisk" spilleropplevelse av dimensjoner. Jeg installerte spillet på harddisken for 2 dager siden. problemet så ut til å være løst og xboxen sluttet å fryse. i dag prøvde jeg å spille GTA IV igjen. jeg startet opp, fikk unredeable disc og renset discen. dette skjedde 2 ganger før jeg innså at jeg kanskje burde prøve å delete spillet fra HDD. når jeg nå startet opp fikk jeg ingen "disc unredeable". det tok kun 10 min før jeg fikk en fin frysing i spillet og måtte restarte spillet (den vanlige frysingen som jeg har nevnt tidligere). når jeg NÅ startet opp xboxen på nytt igjen var alt av data på HDD tapt. hvert eneste spill og demo var slettet, profiler, sava games osv, slik at gta 4 må spilles helt om igjen nesten for å komme dit jeg var. Nei, i morgen er det rett på platekompaniet og bytte inn spillet i Saints Row 2. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 tror heller du bytter inn harddisken din som da må være defekt. Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 min harddisk er nå defekt, ja. harddisken blir ikke funnet av xboxen min og jeg må nok ringe xbox norge på mandag men gta 4 var jeg uansett lei av og trengte noe nytt før gta lost and damned kommer i februar. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 husk at du trenger gta4 skiva for å kunne bruke lost and damned da Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 (endret) kødder du !? men hvordan skal de kunne klare å kontrollere dette? må man spille med gta IV discen mens man har lastet ned the lost and damned innhold da eller... ? edit: leste om det nå: man må spille med gta IV discen i, the lost and damned lastes ned med xbox poeng (ca 130 kr), hvilket betyr at jeg uansett ikke vil få bukt med GTA-fryse problemet mitt. tror dere det kan hjelpe med å få en ny harddisk? Endret 24. januar 2009 av Jens viking Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 ingen andre har problem, så det er kun ps3 fanboys som poster her som påstår de har problem. Så det er nok din hdd som var problemet. husker at jeg hadde litt problemer selv når jeg spilte det fra skiva, med grafikk som ikke lastet fort nok når jeg kjørte rundt i "badekarene" Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 velvel, da får jeg prøve en venn av meg sin GTA IV plate når jeg får fiksa den xboxen da TY for hjelp ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå