StaBBer Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Lurer på når "billigspillene" til Xbox kommer jeg... Skal ha meg både Amped og MotoGP når jeg kan få de for 199,- stk Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Sitat Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra. er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-? Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Sitat Sitat Så RalliSport Challenge på Ram&Rom i Trondheim her om dagen i Classics utgave. Tror den kosta 299,- Amazon.co.uk har Classics spilla til £15 per stk, så det lønnser seg nok å bestille et og et derifra. er du så sikkser på at det lønnser seg å bestille et og et, da? personslig så synser jeg at det hørser ut som masssse portso... :-? Jeg er nok det ja. Er ikke så mye porto fra Amazon.co.uk, og bestiller man et og et kommer man under NOK 200,- som gjør at man slipper moms og postens fortollingsgebyr (kr 149,-) her i Norge. Jeg kan vel sikkert ta hele regnestykket med en gang: Et spill: £15 - engelsk moms (17,5%) + porto (£3,94) = £16,71 (ca. NOK 195,-) Helt fram til Norge. To spill: 2x(£15 - engelsk moms) + porto (£4,94) + norsk moms (24%) + gebyr (kr 149) = ca. NOK 590,- Da ser man jo fort hva som lønner seg. Hvis de selges noe sted her i landet for kr 199,- er det selvsagt lite å spare. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 sssspennendse... heia byråkrati-Norge... :-? (eller jaffal Posten, da) Lenke til kommentar
Bobby` Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Se på elkjop.no sine sider, de har endel spill til 199 nå. Husker ikke helt hvilke spill som var billige nå. Lenke til kommentar
tp88 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Elkjøp selger bla Rallisport Challenge til 200kr, de selger flere spill til den prisen... Lenke til kommentar
raysv Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Classic spillene kommer når butikkene/kjedene gidder og sette de i hyllene, jeg går ut i fra at dette kan ta sin tid før elkjøp osv gjør dette. De har vel noen lagre og tømme først. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 var innom spiderman i dag, der var et par classic-spill (amped, buffy, pluss noe annet dill) priset til 299,- Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Elkjøp selger bla Rallisport Challenge til 200kr, de selger flere spill til den prisen... Jeg kjøpte "Splinter Cell" på Ram og Rom til 499,- på elkjøp så jeg at det kosta 599,- Noen spill er billiger enn andre steder....men da har de nok noen som er dyrere og så..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå