sNiPeR dUdE Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Har fått meg cc generals, men når jeg har startet et nytt spill, sprenger alle bygningene mine etter bare noen sek. Jeg blir defeata med en gang. Det er jo helt klin umulig. Noen som veit hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
XP_man Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hmmmmm......Kan jeghuske å ha sett dette emnet før noen plass? HMMMMM!! Let litt rundt du gutten min, så finner du nok noe (BTW: kjøp deg spillet, da slipper du det med at alle bygninger sprenger) Lenke til kommentar
eught Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er fordi nexgen integreringen i strat-filen er korrupt. Du må gå inn i big filene og redigere "game.ini" til "I_MUST_GO_AND_BUY_THE_GAME". Da virker det kanskje (hos noen har det dog resultert i at de har mistet all data på harddisken). Lykke til! Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Det er fordi nexgen integreringen i strat-filen er korrupt. Du må gå inn i big filene og redigere "game.ini" til "I_MUST_GO_AND_BUY_THE_GAME". Da virker det kanskje (hos noen har det dog resultert i at de har mistet all data på harddisken). Lykke til! En av de bedre metodene å si det på... Nei seriøst, kjøp spillet da mann! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 ser ut som sniper dude har snipa seg litt i hodet her... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 asså, én ting er at det han spør om er helt fantastisk høl i hue... men det som er verre er at dette har vært oppe 32946 ganger før, og at han ikke gidder å søke etter det... Lenke til kommentar
Shicca Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 For å definitivt tryne hele posten her... Mr. Proud Newcastle United fan (Se signaturens hans). Gikk ikke så bra på hjemmebane mot Manchester United i dag... (6-2 til Manchester) Ouch! Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er fordi nexgen integreringen i strat-filen er korrupt. Du må gå inn i big filene og redigere "game.ini" til "I_MUST_GO_AND_BUY_THE_GAME". Da virker det kanskje (hos noen har det dog resultert i at de har mistet all data på harddisken). Lykke til! En av de bedre metodene å si det på... Nei seriøst, kjøp spillet da mann! Jepp,kjøp spillet! Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 14. april 2003 Forfatter Del Skrevet 14. april 2003 Takk for alle utrolig hyggelige svar.. Og seriøse ikke minst :smile: Lenke til kommentar
eught Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Vel, hvilke svar forventer du å få da? Vi kan ikke akkurat si hvor du skal få tak i en crack. Tror de fleste ikke vil risikere å bli utestengt bare fordi du trenger en crack til et spill. Lenke til kommentar
sNiPeR dUdE Skrevet 15. april 2003 Forfatter Del Skrevet 15. april 2003 Men hvis du leser spørsmålet mitt en gang til så spør jeg ikke om hvor jeg finner crack da. Jeg spør jo det er noen som veit HVORFOR det skjer. Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 haha Det er bare så utrlig bra gjort av EA. At de lar de som benytter piratkopier installere hele dritten, ja til og med så vidt begynne å spille. Så er det bare HAHA, got you Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 Jeg kjøper mange spill så det er sagt!! (de som er værdt det) Men om noen her tror at det ikke går ann å få takk i spillene slik at de fungerer som orginale må jeg skuffe dem dypt. Det er to hovedtyper av filer jeg vet om som du kan bruke spillet med oppdateringer mods videre osv uten noe problem i det hele tatt. Cracket spill er det simpleste mann kann kjøre, det virker jo aldri 100% Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 men det som er verre er at dette har vært oppe 32946 ganger før, og at han ikke gidder å søke etter det... Bare for å gjenta meg selv litt her: Synes egentlig det bare er til la være å be folk søke i forumet, fordi søkefunksjonen suger pung. Google, derimot, suger selvsagt ikke. Les: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=104986 Vi er klar over at søkefunksjonen ikke fungerer slik vi ønsker. Problemet ligger i den søkealgoritmen utviklerne av phpBB bruker. Som dere ser bruker Hw.no (og søstersider) et ferdiglaget, OpenSource forum som vi har hentet fra phpBB.com. I phpBB 2 og nyere versjoner ble også søkefunksjonen kraftig oppgradert, uten at noen av de som kjenner til versjon 1.x kan si at søkefunksjonen gav flere relevante treff eller ble noe mer brukervennlig. På toppen av det hele klarer denne nye søkefunksjonen å fylle PHP-minnet på serveren med jevne mellomrom (8MB). Det betyr at søket feiler fullstendig. Den enkle løsningen på dette problemet er å skru opp tildelt minne til PHP, men det er ingen holdbar løsning på sikt. Det jeg i grunn prøver å si er at det er vanskelig for meg å forbedre søkefunksjonen uten at phpBB lanserer en forbedret versjon. Jeg har brukt litt tid på å forsøke å forstå strukturen i søkemotoren, men det jeg har sett har vært svært uforståelig kode. Mvh, Amund Dette til opplysning. Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 15. april 2003 Del Skrevet 15. april 2003 her har du 2 alternaltiver NR 1. Jobb rævva av deg for å spare opp 500 daler, kjøp spillet. Nr 2. Svi spillet fra en luring som har gjort nummer 1, deretter laster du ned en key-generator og spiller spillet. Belønn deg selv med en cola og en snickers siden du sparte 500 kroner.....................NEI SERRIØST KJØP SPILLET DIN ****** SNYLTER 8) 8) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 16. april 2003 Del Skrevet 16. april 2003 Jeg kjøper mange spill så det er sagt!! (de som er værdt det) Men om noen her tror at det ikke går ann å få takk i spillene slik at de fungerer som orginale må jeg skuffe dem dypt. Det er to hovedtyper av filer jeg vet om som du kan bruke spillet med oppdateringer mods videre osv uten noe problem i det hele tatt. Cracket spill er det simpleste mann kann kjøre, det virker jo aldri 100% vi vet det, poenget er bare at du ikke skal gi andre vann på mølla, ikke sant... :wink: Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Jeg lasta ned en versjon av Generals.. problemet med mitt var at alt var rosa.. ganske festlig i to minutter, så sletta jeg det og gikk for å sjekke kontoen min.. nå trenger jeg bare litt penger til, så kan jeg kjøpe det. i have learned :wink: Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Her er løsningen på problemet ditt Men for å gi deg et svar, så har EA laget en "hack" i patchene sine som gjør at dersom du har lastet ned spillet fra nettet, sprenger alt. Liten plagsom, men genial ting. Selv har jeg spillet. Kjøpt og betalt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå