Gå til innhold

Problemer med C&C generals

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fordi nexgen integreringen i strat-filen er korrupt. Du må gå inn i big filene og redigere "game.ini" til "I_MUST_GO_AND_BUY_THE_GAME". Da virker det kanskje (hos noen har det dog resultert i at de har mistet all data på harddisken). Lykke til!

Lenke til kommentar
Det er fordi nexgen integreringen i strat-filen er korrupt. Du må gå inn i big filene og redigere "game.ini" til "I_MUST_GO_AND_BUY_THE_GAME". Da virker det kanskje (hos noen har det dog resultert i at de har mistet all data på harddisken). Lykke til!

:lol::lol:

En av de bedre metodene å si det på...

Nei seriøst, kjøp spillet da mann!

Lenke til kommentar

:lol::lol:

En av de bedre metodene å si det på...

Nei seriøst, kjøp spillet da mann!

Jepp,kjøp spillet!

Lenke til kommentar

Jeg kjøper mange spill så det er sagt!! (de som er værdt det)

Men om noen her tror at det ikke går ann å få takk i spillene slik at de fungerer som orginale må jeg skuffe dem dypt.

Det er to hovedtyper av filer jeg vet om som du kan bruke spillet med oppdateringer mods videre osv uten noe problem i det hele tatt.

Cracket spill er det simpleste mann kann kjøre, det virker jo aldri 100%

Lenke til kommentar

men det som er verre er at dette har vært oppe 32946 ganger før, og at han ikke gidder å søke etter det... :grumpy:

Bare for å gjenta meg selv litt her:

Synes egentlig det bare er til la være å be folk søke i forumet, fordi søkefunksjonen suger pung. Google, derimot, suger selvsagt ikke.

Les:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=104986

Vi er klar over at søkefunksjonen ikke fungerer slik vi ønsker. Problemet ligger i den søkealgoritmen utviklerne av phpBB bruker. Som dere ser bruker Hw.no (og søstersider) et ferdiglaget, OpenSource forum som vi har hentet fra phpBB.com.

I phpBB 2 og nyere versjoner ble også søkefunksjonen kraftig oppgradert, uten at noen av de som kjenner til versjon 1.x kan si at søkefunksjonen gav flere relevante treff eller ble noe mer brukervennlig.

På toppen av det hele klarer denne nye søkefunksjonen å fylle PHP-minnet på serveren med jevne mellomrom (8MB). Det betyr at søket feiler fullstendig. Den enkle løsningen på dette problemet er å skru opp tildelt minne til PHP, men det er ingen holdbar løsning på sikt.

Det jeg i grunn prøver å si er at det er vanskelig for meg å forbedre søkefunksjonen uten at phpBB lanserer en forbedret versjon. Jeg har brukt litt tid på å forsøke å forstå strukturen i søkemotoren, men det jeg har sett har vært svært uforståelig kode.

Mvh,

Amund

Dette til opplysning.

Lenke til kommentar

her har du 2 alternaltiver

NR 1. Jobb rævva av deg for å spare opp 500 daler, kjøp spillet.

Nr 2. Svi spillet fra en luring som har gjort nummer 1, deretter laster du ned en key-generator og spiller spillet. Belønn deg selv med en cola og en snickers siden du sparte 500 kroner.....................NEI SERRIØST KJØP SPILLET DIN ****** SNYLTER 8) 8)

Lenke til kommentar
Jeg kjøper mange spill så det er sagt!! (de som er værdt det)

Men om noen her tror at det ikke går ann å få takk i spillene slik at de fungerer som orginale må jeg skuffe dem dypt.  

Det er to hovedtyper av filer jeg vet om som du kan bruke spillet med oppdateringer mods videre osv uten noe problem i det hele tatt.

Cracket spill er det simpleste mann kann kjøre, det virker jo aldri 100%

vi vet det, poenget er bare at du ikke skal gi andre vann på mølla, ikke sant... :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...