Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Bursdagsgave til en eventyrlysten mor

Anbefalte innlegg

Mamma blir 50 år i år. Vil gi henne en bra gave - det fortjener hun. Hun er ganske eventyrlysten og ønsket seg fallskjerm/rafting ol, men hun har ganske dårlig rygg så det må ikke bli for brutalt. Noen forslag på aktivitet, reise e.l.?

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Ingen som har andre forslag tilspennende reisemål med tilhørende spennende aktiviteter? ;D

Lei en heftig båt hvor hun får en uforglemmelig tur med, eller en spesiell bil hun kunne fått lånt for 1 dag !

Gamlingen fyller 50 i år og tenkte å spleise med mine søstre på en tur med en nor tech i 115 knop.. tror dette er noe han kommer til å huske..

Lenke til kommentar

Er hun glad i å fly?

Da kan du gi henne en introduksjonstime hos den lokale flyskolen/flyklubben. Da sitter dere som to piloter og hun får lov til å fly mens dere er i luften og utføre forskjellige manøvre og leke litt. Kosta 800 kroner for noen år siden, for ca 30/40 min i luften. Du kan høre hos den lokale flyklubben hva de har å tilby, veit noen tilbyr gavekort på introduksjonstimer for nettopp bursdagsgaver.

Lenke til kommentar

Jeg kan virkelig anbefale at du gir henne en time i seilfly med instruktør.

Jeg fikk dette til jul av kona mi, og det var en sinnsyk opplevelse.

Man fly høyt der oppe, og det er helt stille. Det eneste man hører er vinden som noen ganger tar tak i flyet.

Man får også lov til å fly litt selv, noe som er en utrolig greie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...