xxexx Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mamma blir 50 år i år. Vil gi henne en bra gave - det fortjener hun. Hun er ganske eventyrlysten og ønsket seg fallskjerm/rafting ol, men hun har ganske dårlig rygg så det må ikke bli for brutalt. Noen forslag på aktivitet, reise e.l.? Takk Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du mener bestemoren din? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du mener bestemoren din? Huh? Unødvenig innlegg må jeg si Usikker på hvordan fallskjermhopping er mot ryggen. Men, det hadde hvertfall jeg ønsket meg Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) vil tro fallskjerm blir rimelig brutalt for ryggen grunnet rykket som kommer når skjermen åpnes. vil heller tro strikkhopping er et bedre alternativ da Du mener bestemoren din? vi trenger ikke idioter som deg på dette forumet. Endret 14. januar 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Mulig det er bedre, men vil tru at strikkhopping også gir store påkjenninger for ryggen, kanskje spandere på henne en flytur med et eldre fly, kanskje som Spitfire? Det hadde hvertfall jeg likt Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 fallskjermhopping vil gni et "knekk" på ryggen siden du ligger flatt når skjerm utløses. ved strikkhopp henger du rett ned, og får en mye jevnene belastning på ryggen. har dog ikke gjort dette selv, så skriver dette med forbehold om feil Lenke til kommentar
theseaswillrunred Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er fort gjort å ta feil, jeg må ha lest feil. Missforstått... Prisklasse...? Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Du mener bestemoren din? En person som har en bestemor på 50 har ikke nok penger til å kjøpe en reise til henne med mindre det er noe veldig galt et sted. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Vet ikke heelt prisklasse.. Opp til pappa Spennende reisemål er vel aktuelt. Opplevelser å huske for livet. Takk for hjelpen, dere er greie Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Hva med helikoptertur? Det kan kjøpes som gave på noen steder. Lenke til kommentar
xxexx Skrevet 28. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2009 Ingen som har andre forslag tilspennende reisemål med tilhørende spennende aktiviteter? ;D Lenke til kommentar
mjo101 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Ingen som har andre forslag tilspennende reisemål med tilhørende spennende aktiviteter? ;D Lei en heftig båt hvor hun får en uforglemmelig tur med, eller en spesiell bil hun kunne fått lånt for 1 dag ! Gamlingen fyller 50 i år og tenkte å spleise med mine søstre på en tur med en nor tech i 115 knop.. tror dette er noe han kommer til å huske.. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Er hun glad i å fly? Da kan du gi henne en introduksjonstime hos den lokale flyskolen/flyklubben. Da sitter dere som to piloter og hun får lov til å fly mens dere er i luften og utføre forskjellige manøvre og leke litt. Kosta 800 kroner for noen år siden, for ca 30/40 min i luften. Du kan høre hos den lokale flyklubben hva de har å tilby, veit noen tilbyr gavekort på introduksjonstimer for nettopp bursdagsgaver. Lenke til kommentar
OstePåPp Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 en to-dagers tur til nürenburgring med opplæring og kjøring er vel en opplevelse enn sent vil glemme. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Jeg kan virkelig anbefale at du gir henne en time i seilfly med instruktør. Jeg fikk dette til jul av kona mi, og det var en sinnsyk opplevelse. Man fly høyt der oppe, og det er helt stille. Det eneste man hører er vinden som noen ganger tar tak i flyet. Man får også lov til å fly litt selv, noe som er en utrolig greie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå