Gå til innhold

hvor kan man få kjøpt popnagler??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det heter det :oops:  det er iallefall sånne skruer rundt plexiglasset som er skikkelig stilige!! vet noen hvor man kan få kjøpt det??

Popnagler er ikke skruer... popnagler er slike som sitter permanent... går ikke an å skru de løs i allefall...

Lenke til kommentar
tror det heter det :oops: det er iallefall sånne skruer rundt plexiglasset som er skikkelig stilige!! vet noen hvor man kan få kjøpt det??

Popnagler er ikke skruer... popnagler er slike som sitter permanent... går ikke an å skru de løs i allefall...

Skal de fjernes må de borres ut.

Lenke til kommentar
Hvor får man kjøpt popnagler??? :o  

Hva er det for slags spørsmål ??  

det er et helt normailt spørsmål :x jeg har aldri sett det noen steder før så jeg lurte. men er det popnagler man pleier å ha rundt plexiglasset eller er det noe annet?? sånne svarte greier.

Lenke til kommentar

Det finnes mye du kan bruke. Jeg tror jeg ville valgt svarte unbraco maskinskruer, "M5", med mutter. De er stilige. Stiligere enn popnagler etter min mening. Kanskje større enn M5 også. (M står for maskinskrue og tallet etter står for mm diameter på skruen, gjengene)

btw, har dere sett svarte popnagler lett tilgjengelig? Holder på å modde en liten box...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...