Lugmeister Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Visa trekker som regel rett fra konto og transaksjonen blir avvist dersom man ikke har full pakke visa med kreditt på, og da blir man som regel kredittsjekket om betalingsemne.Jeg kan betale dobbelt pris og få en kredittgrense på ett vissst beløp. det visa kortet jeg har pr i dag har nummer men går direkte fra konto. Vil ikke anbefale og handle uten å betale for seg. kan komme betalningsanmerkninger på deg slik at du ikke får lån, mobil abbonemang, internett linje osv. da de fleste selskaper nå for tiden tar kredittsjekker før de godkjenner bestillingen av de tjenestene du ønsker. mener du at jeg har kjøpt noen greier, og pengene ikke vil komme fram? Svarte bare på dette innlegget. Hmm du skal ikke kunne overtrekke kortet men hvis det går, så kult. For da er du ikke ansvarlig for pengene. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ja Nordea har 2 typer Electron kort, begge har kortnummer, og det står ingenting om at de ikke kan brukes på netthandel. Måtte du taste en personlig kode for å betale? I så fall går det fint og handle på nett med den. personlig kode? mener du da pin? jeg måtte ikke taste noen pin, bare security code... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ikke nødvendigvis PIN, men kode til f.eks nettbank, om du har det. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ikke nødvendigvis PIN, men kode til f.eks nettbank, om du har det. har ikke nettbank... Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Noen som gidder å lese fort gjennom dette: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=894572 ? Mange folk sier det går så lenge man har nordea og kortnr på forsida.... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, det går fint. Hadde selv Nordea sitt ungdomskort, bestilte fra hele verden. Alt fungerte, utenom pokerspilling. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ja, det går fint. Hadde selv Nordea sitt ungdomskort, bestilte fra hele verden. Alt fungerte, utenom pokerspilling. Kult, men har beløpene blitt trukket fra konto, eller har du fått varene gratis? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg måtte selvfølgelig betale for varene jeg bestilte ja. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg måtte selvfølgelig betale for varene jeg bestilte ja. Da er denne tråden løst! tjoho!!! Takk for alle innlegg!!! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ikke nødvendigvis PIN, men kode til f.eks nettbank, om du har det. Når det er ungdomskort så trenger du ikke godkjenne med nettkalkulatoren eller personlige kode, kun sikkerhetskoden på 3 siffer bak. Lenke til kommentar
test56185 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ikke nødvendigvis PIN, men kode til f.eks nettbank, om du har det. Når det er ungdomskort så trenger du ikke godkjenne med nettkalkulatoren eller personlige kode, kun sikkerhetskoden på 3 siffer bak. ja det var det jeg fylte inn... Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Da er det bare å kjøpe i vei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå