Potethode Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, har et problem med utorrent i Windows 7 beta. Jeg starter download, etter en liten stund får jeg feilmelding: Access is denied. LOG:[2009-01-14 15:21:15] Error opening "C:\Program Files\uTorrent\downloads\*******************\*******zip": Altså, det ser ut til at utorrent ikke har tilgang på mappen. Har prøvd å kjøre programmet som admin uten at det har løst problemet. Noen forslag? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du må gi deg rettigheter i mappen der du laster ned. Gi din bruker modify-rettigheter i security fanen. Lenke til kommentar
Potethode Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Min account er allerede administrator. Bare selve programmet som ikke får tilgang på mappen. Men fant en løsning på problemet, laget en ny downloads mappe et helt annet sted. Da fungerte det utmerket. Er litt usikker på hvorfor :S Er ikke godt kjent med Vista eller Windows 7. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Som jeg sier, det er fordi du ikke hadde rettigheter på filnivå. Når du lager en ny mappe får du automatisk det. At du er administrator har ingenting å si om filrettihetene er feil. Lenke til kommentar
dahwan Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Høyreklikk utorrent og start som administrator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå