Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

[Løst]Åpne nettverk for Msn o.l.?

Anbefalte innlegg

Har planer om å arrangere "LAN" på en ungdomsskole der jeg bor, plass til rundt 50-60 stk. har allerede begynnt og få påmeldinger og har avtalt med rektoren osv.. men har hørt andre som har hatt LAN på en skole eller et lokale Med internett fra Komunen i dette tilfelle Karmøy Komune.. de har hatt problemer med å logge seg på msn og spille f.eks. CS og WoW på nett.. kan en del om nettverk og port forwarding men hadde vært fint hvis noen kunne laget or eventuelt linket en link til en guide sånt at det ikke blir problemer.

-iLoveAsus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler dere å prøve å finne en annen løsning når det gjelder internett! Har dårlige erfaringer med å bruke kommunens nett når det gjelder lan osv.. Grunnen til at det meste er sperret er for at elevene ikke skal gjøre dette i timene på skolen :) Men om dere absolutt må bruke det nettet, anbefaler jeg deg å snakke med IT-ansvarlig på skolen eller i kommunen :)

Lykke til !

Endret av Lernes
Lenke til kommentar
Anbefaler dere å prøve å finne en annen løsning når det gjelder internett! Har dårlige erfaringer med å bruke kommunens nett når det gjelder lan osv.. Grunnen til at det meste er sperret er for at elevene ikke skal gjøre dette i timene på skolen :) Men om dere absolutt må bruke det nettet, anbefaler jeg deg å snakke med IT-ansvarlig på skolen eller i kommunen :)

Lykke til !

Takk for svaret :) snakker med IT-ansvarlig om noen dager elns :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...