iLoveAsus Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har planer om å arrangere "LAN" på en ungdomsskole der jeg bor, plass til rundt 50-60 stk. har allerede begynnt og få påmeldinger og har avtalt med rektoren osv.. men har hørt andre som har hatt LAN på en skole eller et lokale Med internett fra Komunen i dette tilfelle Karmøy Komune.. de har hatt problemer med å logge seg på msn og spille f.eks. CS og WoW på nett.. kan en del om nettverk og port forwarding men hadde vært fint hvis noen kunne laget or eventuelt linket en link til en guide sånt at det ikke blir problemer. -iLoveAsus Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Anbefaler dere å prøve å finne en annen løsning når det gjelder internett! Har dårlige erfaringer med å bruke kommunens nett når det gjelder lan osv.. Grunnen til at det meste er sperret er for at elevene ikke skal gjøre dette i timene på skolen Men om dere absolutt må bruke det nettet, anbefaler jeg deg å snakke med IT-ansvarlig på skolen eller i kommunen Lykke til ! Endret 14. januar 2009 av Lernes Lenke til kommentar
iLoveAsus Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Anbefaler dere å prøve å finne en annen løsning når det gjelder internett! Har dårlige erfaringer med å bruke kommunens nett når det gjelder lan osv.. Grunnen til at det meste er sperret er for at elevene ikke skal gjøre dette i timene på skolen Men om dere absolutt må bruke det nettet, anbefaler jeg deg å snakke med IT-ansvarlig på skolen eller i kommunen Lykke til ! Takk for svaret snakker med IT-ansvarlig om noen dager elns Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå