Calle79 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, Skal etter hvert oppgradere innmaten i et Chieftec Midi Dragon Tower. DVD-brenner er det eneste jeg beholder og har sett på denne sammensetningen: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=91202 Har tenkt på evnt X48 hovedkort men klarer ikke se at det er nødvendig. Annen RAM som er mer gunstig enn den som er valgt? Noe annet som kan kommenteres eller anbefales? Takker for svar. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ser helt fint ut det der. Er ikke nødvendigvis nødt til å endre noe i det oppsettet. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva skal du med åtte gigabyte internminne? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han har da heller ikke 8 Gb - han har 4. Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han har da heller ikke 8 Gb - han har 4. jepsi pepsi, har 8gig selv er kos det da, men men, syns det ser fint ut jeg! en goood del klokkepotensiale også! Lenke til kommentar
Arne Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Han har da heller ikke 8 Gb - han har 4. Ja - jeg ser det nå, jeg trakk bare en (kort) slutning når jeg så 2x4096 i navnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå