Trylleblyant Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Lille Petter Psykokopp Satt og lekte litt igår, og mekka noe som jeg syntes låt ganske kult. Et litt sløvt beat, en sløv hasjvrak-bassline og en rolig atmosfærisk pad, samt en litt spacey lydeffekt laget med Beepmap som konstant går i bakgrunnen. Etterhvert kommer også et Hammondorgel inn. Brått fikk jeg det for meg at jeg ville covre en barnesang, og valget falt på Lille Petter Edderkopp. Ikke helt den duren man venta seg å høre den sangen gå i, men allikevel passa det på en litt syk måte. Last ned Til å lage låta har jeg brukt FL-Studio 8, PoiZone, EZDrummer (Normalt ville jeg spilt inn trommene selv, men settet er ikke micca opp for øyeblikket), Native Instruments Absynth 2 og Native Instruments B4, hvis noen skulle lure. ---- Det kommer skumle skapninger ut av mørket, men vi driver dem raskt tilbake ved å spille lystig musikk, samt pulverisere dem med en heftig keyboardsolo En låt jeg laga i Reason for et drøyt år siden. Ble ganske fornøyd med lyden på leadsynthen. Starter litt rotete, men jeg føler det hele får en ganske harmonisk avslutning Last ned Endret 15. januar 2009 av Trylleblyant Lenke til kommentar
Rognalf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den første er litt vel alternativ for min smak, men orgelet er ganske smooth. Den andre vekker øyeblikkelig sterke spyro-assosiasjoner Gøyal musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå