Dex87 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei alle sammen! Jeg kjøpte meg en IPOD Touch igår og veldig ivrig til å få brukt den, men en ting jeg sliter litt med er å få den koblet opp mot det trådløse nettet hjemme. Alt virket veldig enkelt når jeg skulle bruke den, fant nettet av seg selv, men ville ikke koble til etter jeg hadde trykket inn passordet. Jeg har ett veldig enkelt passord så jeg vet jeg har trykket inn riktig. I meldingen jeg får opp står det veldig enkelt, "Kunne ikke koble til nettverket <<navn på nettverk>>". Noen som har vert borti dette før, eller vet hvordan jeg kan fikse det?? Takker for all hjelp, Morten Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er mulig at ipod touch ikke støtter den krypteringstypen nettverket ditt bruker (wpa2?) Lenke til kommentar
epqr Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Trenger litt mer informasjon for å hjelpe deg. Hvilken ipod er det (1./2. generasjon)? Og hvordan kryptering har du på nettverket ditt? Endret 14. januar 2009 av epqr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå