Thlom Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Fysikkbasert puslespill. Du skal bruke noen klumper av gørr til å bygge broer og tårn og gudene vet hva. Det høres kanskje gørr ut, men spillet er fantastisk artig. Finnes også til Windows, mac og Linux (snart). http://2dboy.com/games.php Video og nedlastbar demo (windows og mac) på hjemmesiden til spillet: http://2dboy.com/games.php Jeg kjøpte spillet på Wii-en ti minutter etter at jeg hadde lastet ned demoen på mac-en. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Bygge deg opp til at du kommer ut gjennom vannrøret(?). Rett og slett genialt, selvom jeg sitter fast på andrebrett Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Trur eg holder meg til Galaxy Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 (endret) Mine to favoritter til konsollen - som har blitt spilt mest - er Resident Evil 4 og Mario Kart Husk å skaffe komponent kabel til flat-tven eller rgb kabel hvis du har en crt tv. Endret 29. januar 2009 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Følger ikke sånt med da? Eg bruker ikke den scart tingen til gamecuben min. Eg plugger kabelen med gul, hvit og rød farge direkte inn i den tjukke TVen uten å koble de til en sånn scart ting. Endret 30. januar 2009 av Bløtkokt Egghue Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Det du bruker er kompositt, dvs ræva... Du skal ha komponent:) Har du en hd-tv så vil du se sinnsykt forskjell! Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Tja, hadde Wii(ruset) en liten stund i fjor, og da syns jeg Kororinpa var bra. Den passet ihvertfall Wiimoten ypperlig, noe som gjorde den ganske morsom, egentlig. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Har ikke hd tv eller flat tv. Det er 4 å velge i mellom her. Eg antar det er den for 159kr? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Har ikke hd tv eller flat tv.Det er 4 å velge i mellom her. Eg antar det er den for 159kr? Jepp, det er den du skal ha. Les gjerne bruksanvisning til tven for å se hvilke scart innganger som tar rgb. Som regel tar den dette via scartinngang 1 (AV1). Lenke til kommentar
Weir Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 Eg synes det er litt rart att det ikke er med en slik kabel :/ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Uff, nå har eg rundet Mario Galaxy spillet var kort men morsomt. (Med mindre eg har spilt mye ) Neste spill eg skal skaffe er smash. (Når det blir vet ikke eg. ) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 13. februar 2009 Del Skrevet 13. februar 2009 har du 242 stjerner så fort:O?! tok meg sånn 1 år jo!!=P nei, det neste spillet du burde få er fragile <3 kommer nok til europa og usa om noen uker. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 13. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2009 Eg tok bare feil Siden eg redda Peach og kasta Bowser nedi lava planeten og det var en slags rulletekst så trudde eg att eg var ferdig, og takk gud for att eg ikke var ferdig Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 Kjøp ssbb, mario galaxy, mario kart wii, og CoD 5 er ikke så dårlig heller, multi er heftig gøy. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Mario galaxy har og brawl blir det neste spillet uansett hva Lenke til kommentar
Gnurpen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Du burde prøve Wario Ware Smooth Moves. Genialt spill som virkelig viser potensialet til wii maskinen. Morsomt både alene og med venner Liten smakeprøve: http://www.youtube.com/watch?v=zxMfL3jKEQY personlig synes jeg brawl er uendelig kjipt å spille alene, men så er ikke jeg så glad i det spillet på multiplayer heller. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Vil anbefale Boom Blox Bash Party! http://wii.ign.com/articles/984/984737p1.html Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Har selv hatt wiien i et halvt år nå og har da samlet en del spill som jeg kan anbefale: 1. Zelda Twilight Princess. Dette er et bra spill selv om det er alt for lett. Jeg foretrekker Gamecube versjonen der su må styre med GC kontroller siden de ikke har optimalisert wii styringen til wii versjonen så poenget blir litt borte, da er det like greit å vente til Skyward Sword. 2. Super Smash Brawl. Dette kan du ha endeløs morro med alene og enda mer med andre, for øyeblikket har jeg og venner hatt masse problemer med wii nettet rundt dette spillet spesielt så jeg har tydd til singleplayer som da også fungerer godt. 3. No More Heroes 2. Dette er et episk spill, jeg hoppa over det første fordi det var mye drit som trakk det ned som de da har ordna opp i for 2ern. Dette er sloss mot vakter med sverd før du møter noen helt sprøe bosser. For å ta litt pauser fra bossene kan man spille en rekke NES lignende minigames for å tjene penger for å kjøpe våpen og klær eller bare for å ha det gøy. Jeg elsket dette spillet, det blir noen heftige kamper som tar helt sinnsykt av. 4. House of the Dead: Overkill og HOTD 2, 3. Her burde du ha en lightgun til wii, det er mange forskjellige der ute men de er ganske billige og for meg en veldig god investering. Her går karakteren av seg selv mens du skal styre et sikte å skyte all faenskap som kommer løpende mot deg, disse spillene er latterlige med en story som er helt på trynet med vilje og ganske ensformig. De to neste på listen er samme typen spill men mer kvalitet. 5. Resident Evil: Darkside Chronicles, her er samme sikt og skyt men det er mange flere merklige vesner, det er betydeligere vanskligere og storyen fyller inn hull og biter av Resident Evil universet. 6. Dead Space Extraction. Også sikt og skyt men litt mer, her har du telekinese, slowmo du kan bruke på fiender og mange unike våpen, dette er en aldri så liten forløper til Dead Space spillene på de andre konsollene. Dette spillet er veldig moro og du kjenner pulsen øke når du begynner å gå tom for skudd mens noe du har partert beina på drar seg mot deg med armene mens du hører flere vesner som sniker i mørket rundt deg. Du må ikke ha en wii gunner for å spille disse, det funker fint med en vanlig wii kontroll men jeg merka 100% forbedring med en lightgun, sikting ble utrolig mye bedre og innlevelsen ble mye bedre. 7. Mario Kart Wii, dette er mye moro, hvis du har spilt noen av de andre i serien så veit du hva det er bare denne gangen har du motorsykler og mange fler karakterer. Det er intenst, mange baner og ikke minst veldig random, du kan lett gå fra første plass til siste akkurat ved målstreken. 8. Okami. jeg har kun sett litt på Playstation 2 versjonen men det har blitt fornyet til Wiien. Dette spillet er bevis på at spill kan være kunst. Du styrer en ulve skikkelse som skal fjerne ondskap fra verden. Jeg har hørt at dette spillet er et av de få der ute som faktisk ligner på Zelda og det er en bra ting. Du styrer med wiimoten for å male med en pensel for å utføre angrep og komme seg videre. Letteste her er vel at du sjekker det ut på youtube, jeg eier det ikke enda men skal helt klart kjøpe det. Håper noe av dette er til nytte for deg. Et siste tips er å se på reviews fra IGN på youtube, de er ofte veldig informative og forklarer tydelig hva som er bra og hva som er dårlig. Endret 6. august 2011 av Kriss-O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå