husgutt Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Thecrow: hva går okami ut på? Steamed: Eg unngår å kjøpe microsoft produkt. Liker de ikke. Feil feil feil =) Okami er veldig likt zelda, men også veldig ulikt. Du flyr rundt som en gud i ulveskikkelse og renser verden for ulumskheter. Kort fortalt. Hehe.. Med på lasset har du en mikrokæll som guider deg gjennom. Måten du sloss med fiender på og løser oppgaver er via pensel. F.eks tegner du en bombe, så blir det en bombe i spillet osv. Ganske unikt og funker jævlig bra. Spillet har en helt spesiell visuell stil som du enten elsker veldig mye, eller hater.. Jeg elsker det:) Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Åja, takk for svar Smash er på toppen av listen så det blir sikkert det spillet. Men vi får se, cdon.com er fremdeles tom for wiier. Så det er bare å komme med flere anbefalinger til de får wii. Håper cdon får wii snart Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Okami minner som sagt om Zelda, men er svært unikt på mange måter. Jeg måtte komme meg gjennom en lang tunnel full med vann, så jeg tegnet vannliljer og hoppet på dem. Jeg tegnet en linje mellom ulven man styrer og en plante for å komme meg til plattformer høyt oppe og så videre. Denne tegnestilen fungerer helt fint, også i kamp. Det gjør at kampene ofte er svært morsomme, og spesielt bosser blir en helt spesiell opplevelse. Det er en dessverre en kjent bug som gjør at du kan bli sittende fast rundt halvveis i spillet da spillet ikke forstår at du er ferdig med en quest, men den pleier å gi seg etter noen forsøk. Stilen i Okami er ganske sprø, så jeg anbefaler at du tar en titt på youtube for å se det i aksjon. Stillbilder er ikke nok. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Japansk spill ja. Var det eg tenkte meg når eg hørte navnet Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Eg har sett på noen trailere og sitter fast mellom Smash Brawl og Mario Galaxy. Hvilke av det to skal eg ta? Sorry for dobbel posting. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Jeg mener mario galaxy.. Super smash er enten elsk eller "hat".. Super smash var f.eks ikke noe for meg, selv om det er elsket av veldig veldig mange. Men som singleplayerspill er nok galaxy mye tryggere kjøp uansett. Galaxy er også et spill "alle" liker.. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Det er jo singleplayer på smash og. Hvilke av singleplayerene varer lengst? (Antar det er galaxy) Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Mitt inntrykk er at de fleste digger super smash pga multiplayer. Mulig jeg har feil. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Eg har ingen å spille med eg :/ Dessuten så kjøper eg ikke noen ekstra kontroller til å begynne med. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 er da alltid mange å spille med på verdensveven! en nunchuck er da essensielt om du har wii!! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 Over nettet du mener? Bruker wiien vanlig data trådløst? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 smash er BARE gøy multiplayer, and thats local! online er bare wannabe "hardcore" xbox gamere=P vil du ha gamer-spill spill på ps3! wii er for orginale spill og veldig uorginale shallowe spill pure fun spill! I MORGEN FÅR JEG FARGILE ( <33 !!!) og haruhi! (ofc kommer nok pakken til å være delayed, og den blir vel ikke sendt før i morgenså har dem nok ikke før like.. 2 uker!! <.<) 2 veldig forskjellige spill, men de faller perfekt under min "beskrivelse" av wiispill=P - ANYWAYZ rockman 9 er mye billigere enn smg, og du vil nok enjoye det mer. anbefalt!=P Lenke til kommentar
Weir Skrevet 21. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2009 (endret) Eg har bestemt meg for Wii Endret 21. januar 2009 av Bløtkokt Egghue Lenke til kommentar
Spins0rfer Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Eg har bestemt meg for Wii Bra valg, har en selv og har alltid hatt Nintendo. Ganske fornøyd med den. P.s Zelda og Super Mario Galaxy er et must for singleplayers Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 for min del var zelda veldig skuffende. skaff deg heller ww på gc (<3) (kan spilles på wii hvis du har gc controller og minnebrikke, det kan du få kjøpt til.. 300? muligens litt mer) eller last ned et av de på n64 fra wii shoppen Lenke til kommentar
Weir Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Eg har Zelda TP på Gamecube. Har rundet den noen få ganger og holder på men å runde enda gang (Blir ikke lei ) Er ikke Zelda TP Speilvendt på Wii? Lenke til kommentar
Weir Skrevet 24. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2009 Eg har bestemt meg for Mario Galaxy =) Takker for alle svar Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Er ikke Zelda TP Speilvendt på Wii? Yupp, det er det Så høyer blir til venstre osv Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Kjøp World of Goo i Wii Store. Fjorårets beste spill til Wii, fantastisk morsomt. Koster 1500 Wiipoints, som vel er omtrent 150 kroner tror jeg. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 World of goo? Hva handler det om? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå