Gå til innhold

Morsomme Wii spill?

Weir

Anbefalte innlegg

Thecrow: hva går okami ut på?

Steamed: Eg unngår å kjøpe microsoft produkt. Liker de ikke. Feil feil feil =)

Okami er veldig likt zelda, men også veldig ulikt. Du flyr rundt som en gud i ulveskikkelse og renser verden for ulumskheter. Kort fortalt. Hehe.. Med på lasset har du en mikrokæll som guider deg gjennom. Måten du sloss med fiender på og løser oppgaver er via pensel. F.eks tegner du en bombe, så blir det en bombe i spillet osv.

Ganske unikt og funker jævlig bra. Spillet har en helt spesiell visuell stil som du enten elsker veldig mye, eller hater.. Jeg elsker det:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åja, takk for svar :)

Smash er på toppen av listen så det blir sikkert det spillet. Men vi får se, cdon.com er fremdeles tom for wiier. Så det er bare å komme med flere anbefalinger til de får wii. Håper cdon får wii snart :D

Lenke til kommentar

Okami minner som sagt om Zelda, men er svært unikt på mange måter. Jeg måtte komme meg gjennom en lang tunnel full med vann, så jeg tegnet vannliljer og hoppet på dem. Jeg tegnet en linje mellom ulven man styrer og en plante for å komme meg til plattformer høyt oppe og så videre. Denne tegnestilen fungerer helt fint, også i kamp. Det gjør at kampene ofte er svært morsomme, og spesielt bosser blir en helt spesiell opplevelse. Det er en dessverre en kjent bug som gjør at du kan bli sittende fast rundt halvveis i spillet da spillet ikke forstår at du er ferdig med en quest, men den pleier å gi seg etter noen forsøk.

Stilen i Okami er ganske sprø, så jeg anbefaler at du tar en titt på youtube for å se det i aksjon. Stillbilder er ikke nok. ;)

Lenke til kommentar

smash er BARE gøy multiplayer, and thats local! online er bare wannabe "hardcore" xbox gamere=P vil du ha gamer-spill spill på ps3! wii er for orginale spill og veldig uorginale shallowe spill pure fun spill!

I MORGEN FÅR JEG FARGILE ( <33 !!!) og haruhi! (ofc kommer nok pakken til å være delayed, og den blir vel ikke sendt før i morgenså har dem nok ikke før like.. 2 uker!! <.<) 2 veldig forskjellige spill, men de faller perfekt under min "beskrivelse" av wiispill=P

-

ANYWAYZ rockman 9 er mye billigere enn smg, og du vil nok enjoye det mer. anbefalt!=P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...