Gå til innhold

Morsomme Wii spill?

Weir

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei du. wii er jo en veldig bra og morsom konsoll da, så først og fremst er det et bra valg.

men links crossbow training er jo et veldig morsomt spill da.

her får du jo litt utfordring også ;) Veit ikke om du må he en sånn "num shok" for å spille dette da.

også det nyeste Zelda spillet til wii er også utrolig gøy. Men du burde ha likt de andre zelda spillene da :)

Men så følger jo også Wii sports med når du kjøper wii da. mye små morsomme spill her også. Men her trenger du en Num shok for å spille bokse spillet. så er vell litt lutr å kjøpe denne når du først er i gang. denne finner du på alle spill butikker.

her har du en fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327127

håper dette hjelper

Lenke til kommentar

Eg har det siste Zelda spillet til gamecube. så eg trenger ikke det til wii enda, selv om wii versjonen er speilvendt av gamecube Versjonen?

Eg lager en liten liste i første innlegg som eg bytter om rekkefølgen til spillene etter hvert eg får tips osv (Spillet på toppen er mest anbefalt osv - Letter å velge spill da :))

Lenke til kommentar

Nå har ikke jeg spilt alle som blir nevnt, men resident evil 4 var veldig bra. Wii Sport som følger med er også bra, så disse to klarer du deg med en stund.

Nå spiller jeg stort sett shaun white, men da burde du kjøpe balansebrettet også..

Lenke til kommentar

**dette er bare min mening**

så litt rundt på innleggene

1 smash

2 TOSR

(3 tatsunoko vs capcom)

3 mario 64 (du må laste ned via wii shop channel)/mario galaxy

4 rockman 9 (du må laste ned via wii shop chan)

5 exicte truck

6 Resident Evil 4

7 metriod prime 3

(8 castlevania judgement/bleach versus crusade)

8 wario land

9 mario kart wii

(9 let's tap, wario ware, dokopan kingdom, [andre party spill])

10 wii fit

(10 shaun white)

Endret av aria-sama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...