Weir Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Eg har bestemt meg for å skaffe meg en Wii. Eg har tenkt å kjøpe ett ekstra spill til Wiien for å starte med. Wiien er bestilt Endret 31. januar 2009 av Bløtkokt Egghue Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 zelda tp, metroid 3, super mario galaxy. gode startspill til wii. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Kjøp deg helda Zelda Twilight princess og metroid prime 3 corruption! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Du finner knapt bedre spill til wii enn det her. Lenke til kommentar
deum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hei du. wii er jo en veldig bra og morsom konsoll da, så først og fremst er det et bra valg. men links crossbow training er jo et veldig morsomt spill da. her får du jo litt utfordring også Veit ikke om du må he en sånn "num shok" for å spille dette da. også det nyeste Zelda spillet til wii er også utrolig gøy. Men du burde ha likt de andre zelda spillene da Men så følger jo også Wii sports med når du kjøper wii da. mye små morsomme spill her også. Men her trenger du en Num shok for å spille bokse spillet. så er vell litt lutr å kjøpe denne når du først er i gang. denne finner du på alle spill butikker. her har du en fra komplett. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327127 håper dette hjelper Lenke til kommentar
Weir Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Eg har det siste Zelda spillet til gamecube. så eg trenger ikke det til wii enda, selv om wii versjonen er speilvendt av gamecube Versjonen? Eg lager en liten liste i første innlegg som eg bytter om rekkefølgen til spillene etter hvert eg får tips osv (Spillet på toppen er mest anbefalt osv - Letter å velge spill da ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 1player Mario Galaxy multiplayer Mario Kart/ Brawl Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Super Mario Galaxy er oblatorisk Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Følger det med en nunchuck til Wiien som er på cdon.no? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Skal følge med en wiimote og nunchuck med wiien ja. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Ok, takker for svar. Bare lurte på det siden det ikke var på bildet. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Nå har ikke jeg spilt alle som blir nevnt, men resident evil 4 var veldig bra. Wii Sport som følger med er også bra, så disse to klarer du deg med en stund. Nå spiller jeg stort sett shaun white, men da burde du kjøpe balansebrettet også.. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Samme brett som kommer med wii fit? Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jepp.. Kan bruke kontrollene også, men tviler på at det er like gøy. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Okami er svært undervurdert, og Warioland: Shake Dimension er heller ikke så verst. Men av de på den listen ville jeg gått for Super Mario Galaxy. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Ville heller satset på en Xbox 360 (wii, blir bare til pynt senere..) Men for å svare : Metroid Prime Lenke til kommentar
Weir Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Thecrow: hva går okami ut på? Steamed: Eg unngår å kjøpe microsoft produkt. Liker de ikke. Feil feil feil =) Endret 16. januar 2009 av Bløtkokt Egghue Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) **dette er bare min mening** så litt rundt på innleggene 1 smash 2 TOSR (3 tatsunoko vs capcom) 3 mario 64 (du må laste ned via wii shop channel)/mario galaxy 4 rockman 9 (du må laste ned via wii shop chan) 5 exicte truck 6 Resident Evil 4 7 metriod prime 3 (8 castlevania judgement/bleach versus crusade) 8 wario land 9 mario kart wii (9 let's tap, wario ware, dokopan kingdom, [andre party spill]) 10 wii fit (10 shaun white) Endret 16. januar 2009 av aria-sama Lenke til kommentar
huggy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Kjøp smash du, vist du har folk å spille med Ikke kjøp link crossbow training. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå