Drunken_Master Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Er det noen som vet om hvor man kan kjøpe optiske lydkort til pc?? og prisen HJELP HJELP Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 www.hardware.no/webshoper/ noen ganger begynner jeg å lure.... Lenke til kommentar
hn66 Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er ikke så lett å finne kort med optisk utgang, kanskje spørsmålet burde vært endret en smule. Jeg så på komplett.no sine sider og fant ingen billige kort med optisk ut, kun digital minijack. Kanskje noen har noen forslag til slike lydkort? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Det er ikke så lett å finne kort med optisk utgang, kanskje spørsmålet burde vært endret en smule. Jeg så på komplett.no sine sider og fant ingen billige kort med optisk ut, kun digital minijack. Kanskje noen har noen forslag til slike lydkort? Såvidt jeg vet har Soundblaster Audigy 2 Platinum EX optiske dingsbomser... http://www.soundblaster.com/products/audig...y2_platinum_ex/ Mvh Christian... Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 hei! jeg bruker et terratec lydkort med optisk ut og inn. Kostet mellom 300 og 400 på komplett. ikke super kvalitet på det akkurat men bra nok til minidisc og slikt... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 var med optisk på mitt hk Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Hercules digifire 7.1? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Såvidt jeg vet har Soundblaster Audigy 2 Platinum EX optiske dingsbomser... Nøkkelordene var 'optisk' og 'billig'. For ikke å nevne at Platinum er fullstendig overkill når man kun er ute etter optisk utgang. Hercules-kortene er greie kort. Fortissimo III er en 100-lapp billigere enn Digifire. Har man allerede et kort med elektrisk digitalutgang, lar det seg gjøre å bygge eller kjøpe en konverter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå