hitokiri Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 En topp hos en operatør sier HTC lager en telefon som setter både Iphone og Pre i skyggen. Les mer Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Sett bort ifra brukervennlighet og multitouch er det vel ikke akkurat mange telefoner som er dårligere enn Iphone. Men det er bra at flere satser mer på brukervennlighet for å kapre eventuelle Iphonebrukere. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tror nok fortsatt at Android er litt for nytt for å helt klare å måle seg. Gi det 1-2år så tror jeg vi snakker om et potensielt kanon-OS. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Android er helt kanon nå det. Litt mer finpuss på det grafiske, nativ exchange-støtte og kommersielle apps i Android Market (kommer) kommer til å gjøre seg. Men, så langt er dette det beste mobil-OSet jeg har brukt noen gang, langt bedre enn S60 og WinMo. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Har ikke prøvd det, så stiller meg helt nøytral. Er bare den naturlige prosessen med eleminering av barnesykdommer jeg tenker på. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 HTC har sagt dette mange ganger selv, men jeg sier bare: bevis? Walk the walk please. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) ahpadt: Sant, det må jo til, men slik det er nå er det overraskende bra. Opplever langt mindre bugs og milevis bedre brukervennlighet med G1 enn fks. Nokia 5800 (med 5th edition S60), og selv om begge OS er relativt nye burde Nokia ha bedre forutsetninger til å få det skikkelig til. Noe smått her og der som kunne vært bedre, men ingenting graverende og det har allerede kommet mengder av apps som gjør opp for manglene allerede. Men, uansett er jeg spent på Pre. Som tidligere Palm-fan, så gleder jeg meg til å få tafse på en når den blir tilgjengelig. Endret 14. januar 2009 av TurboTormod Lenke til kommentar
PaTrond Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg trodde allerede Touch Diamond hadde gjort det ..når det kom til annet en kvalitet og styrke på materiale.. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 "Alle" lanserer "iPhone killere", men ingen av dem har samme/bedre programmer, utssende eller brukervenlighet.. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 "Alle" lanserer "iPhone killere", men ingen av dem har samme/bedre programmer, utssende eller brukervenlighet.. Så klart har de ikke samme utseendet, heldigvis. Når det kommer til programmer er det da flere programmer som er på andre plattformer også, og det finnes bedre programmer på andre plattformer enn de man finner på Iphone OS. Lenke til kommentar
nilberg Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det viktigste er vel å utbedre selve touch-funksjonaliteten på skjermen. Dobbel så bra oppløsning hjelper fint lite når performance på touchpanelet er så dårlig... Software tweaking av eksisterende hardware er simpelthen ikke nok, HTC må gå helt nye veier for å i det hele tatt komme opp mot panelene som blir brukt på iPhone og Palm Pre. Touch panelene på HTC Diamond og Touch Pro HD er jo skandaløse i forhold til resten av telefonen. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det viktigste er vel å utbedre selve touch-funksjonaliteten på skjermen. Dobbel så bra oppløsning hjelper fint lite når performance på touchpanelet er så dårlig... Software tweaking av eksisterende hardware er simpelthen ikke nok, HTC må gå helt nye veier for å i det hele tatt komme opp mot panelene som blir brukt på iPhone og Palm Pre.Touch panelene på HTC Diamond og Touch Pro HD er jo skandaløse i forhold til resten av telefonen. Touch Pro HD? Noe jeg ikke har fått med meg? Nå bruker telefonene forskjellige skjermteknologier da. Iphone har en berøringsfølsom skjerm, mens f.eks. HTC har trykkskjerm. Begge teknologiene har sine fordeler og ulemper. Hvorfor må alt være som på Iphone? Jeg syns det er bra med litt variasjon og konkurranse jeg. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Android sier dere? Cound me in then. Lenke til kommentar
ufodev Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 For å konkurrere med iPhone må mer enn bare bedre specs til.. Man bør slippe å google etter programmer! AppStore er bare genialt, alle programmer samlet på ett sted, og lastes ned og installeres med bare ett trykk. Utviklere står i kø for å lage programmer til iPhone... Så lenge ingen konkurrenter greier å få på plass noe slikt tror jeg Apple kommer til å fortsette å ta markedsandeler fra de andre. Og innse det, stylus var kult på 90-tallet. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) edit: feil tråd Endret 15. januar 2009 av Darth MToffy Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 La oss ikke dra nok en tråd off-topic da. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg venter nok på en N97 . Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg vedder på både denne såkalte super-HTC'en og N97 kommer til å få 5 av Amobil... Lenke til kommentar
disconnected_ Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 For å konkurrere med iPhone må mer enn bare bedre specs til.. Man bør slippe å google etter programmer! AppStore er bare genialt, alle programmer samlet på ett sted, og lastes ned og installeres med bare ett trykk. Utviklere står i kø for å lage programmer til iPhone... Så lenge ingen konkurrenter greier å få på plass noe slikt tror jeg Apple kommer til å fortsette å ta markedsandeler fra de andre. Og innse det, stylus var kult på 90-tallet. Tanken bak AppStore er genialt. Gjennomføringen er rett og slett en skummel utvikling. Og såvidt jeg vet har Android en konkurent til AppStore uten de skumle restriksjonene som AppStore har. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg vedder på både denne såkalte super-HTC'en og N97 kommer til å få 5 av Amobil... Tviler jeg ikke på siden jeg tror begge kommer til å bli gode telefoner . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg