osloru Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei. Jeg vet at det finnes sider som gulesider, 1881, tlf.katalogen osv. hvor du skirver inn mob nummeret og da får du info. om personen som det nummeret tilhører. Men det går ikke alltid. Jeg har et mob. nummer og jeg må finne ut hvem tilhører det, men navnet hans er ikke oppgit i sider som jeg har nevnt. Er det noen andre mulighter for å finne hvem tilhører det mob. nummeret til? Takk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 prøv å skrive det inn på google. utrolig hva man kan finne der ellers er det nok ikke mulig... Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 En annen mulighet er og ringe og spørre. Eventuelt fra skult nummer " Hvor har jeg kommet nå? " Lenke til kommentar
osloru Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 En annen mulighet er og ringe og spørre. Eventuelt fra skult nummer " Hvor har jeg kommet nå? " Det skal jeg prøve Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det er som oftest en grunn til at man velger å ikke få sitt telefonnummer oppført i telefonkatalogen, eller søketjenester på internett. Lenke til kommentar
osloru Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Det er som oftest en grunn til at man velger å ikke få sitt telefonnummer oppført i telefonkatalogen, eller søketjenester på internett. Men jeg har et bedre grunn til å finne ham Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå