Merko Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 La opp en tråd i forumet deres om guild-søknad. Er 20år selv.: ) Lenke til kommentar
Dulek Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Høres interessant ut, men hva er Ventrilo? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Ventrilo Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Høres interessant ut, men hva er Ventrilo? Ventrilo er ett program du har åpent hvor du kan snakke med andre folk (med mikrofon såklart) Ganske nyttig om dere er en gjeng og skal raide feks, så går det fortere og si det med en gang via mikrofonen enn å skrive mange settninger. www.ventrilo.com laster du ned programmet. Så må du ha en server og koble deg opp mot. Lenke til kommentar
tormi Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 Velkommen skal du være. Til info følger jeg ikke denne tråden så mye lenger, men er bare å skrive inn søknad i "rekrutteringsforumet" så vil du bli tatt hånd om Lenke til kommentar
Tortuga Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Konge! Tar kontakt med en gang jeg kommer hjem fra ferien ^^ Lenke til kommentar
tormi Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Konge! Tar kontakt med en gang jeg kommer hjem fra ferien ^^ Kommet hjem fra ferie no? Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Lever guildet enda? Har lyst å bli med, har nettopp installert aoc igjen. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 gilidet lever ja, sjekk ut www.aocnorskefolk.com og legg inn en enkel søkand på forumet Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Ikke dårlig, meg og en kompis eller to kommer sikkert til å ta kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå