Beef Supreme Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Okey, den skal jeg gi meg på. Vet bare at ikke alle butikker som selger telefoner har forpliktelser til å ta imot ting som er kjøpt på nett. Har ikke greie på hvordan telekiosken gjør ting. Lenke til kommentar
havfal Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 (endret) Okey, den skal jeg gi meg på. Vet bare at ikke alle butikker som selger telefoner har forpliktelser til å ta imot ting som er kjøpt på nett. Har ikke greie på hvordan telekiosken gjør ting. Det er såvidt meg bekjent bare Telekiosken som har lignende praksis. Etter norsk forbrukerkjøpslov (salg mellom privatperson og selger i næringsvirksomhet) er det selger, grossist/leverandør og produsent man kan klage til. Eksempel: Kjøper jeg noe på Elkjøp som har en produksjonsfeil kan jeg velge å klikke-vinkel/klage-på-en-høflig-måte (stryk det som ikke passer) på/til Elkjøp, på/til Elkjøps leverandør av produktet eller på/til produsenten av produktet. Endret 25. januar 2009 av strek Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå