simenss Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Henger meg på denne. Syntes den mangler vesentlige ting som rimelig tilgang på notatblokker, håndskrift til digital tekst (redigerbar), og støtte for forskjellige farger (prøv å tegne en graf med 10+ funksjoner i én farge). Dere som har gått til innkjøp av pennen: hvordan skaffer dere nye notatbøker? Lenke til kommentar
axel77 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Henger meg på denne. Syntes den mangler vesentlige ting som rimelig tilgang på notatblokker, håndskrift til digital tekst (redigerbar), og støtte for forskjellige farger (prøv å tegne en graf med 10+ funksjoner i én farge). Dere som har gått til innkjøp av pennen: hvordan skaffer dere nye notatbøker? ------------------------- Du kan få pennstifter i blå, sort og rød farge. Notatbøker fikk jeg kjøpt hos Akademika på Blindern, men du kan også kontakte importøren, www.digitalpenn.no Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Du kan få pennstifter i blå, sort og rød farge. Notatbøker fikk jeg kjøpt hos Akademika på Blindern, men du kan også kontakte importøren, www.digitalpenn.no Hvor mye gav du for notabøkene? Lenke til kommentar
mr_scoopex Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 *bump* Ja, hvor mye ga du for notatbøkene? Lenke til kommentar
marti9 Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Kan tenke meg en sånn penn, men det blir nok ikke helt med det første. Men når jeg eventuelt skal ha, hvor blir det billigst å bestille fra? Ebay, digitalpenn eller et annet sted? Botnermyr: måtte ikke du betale toll også? Endret 13. august 2009 av marti9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg