callahan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Når jeg skal se f.eks netttv på nrk.no, så får jeg bare et sort bilde der det står "video loading" og slik står det bare så lenge en venter. Er ikke noe med linja mi tror jeg har 80mb, så det burde holde. Har og det samme problemet på andre sider. Men f.eks youtube funker. Har installert flash på maskina, så det er sikkert ikke det som er problemet heller.. Lenke til kommentar
deum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 hvordan blir det hvis du bruker en annen nettleser da? Lenke til kommentar
callahan Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 funket når jeg brukte IE:) hvorfor går det ikke i firefox da? Lenke til kommentar
deum Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 tja si det du. det er vell noen Flash og stream instillinger i firefox da. mulig at du bare kan laste ned flash eller hva de bruker for å spille av filmene med firefox da. veit ikke om du brukte IE for å laste ned flash jeg? mulig at IE står som Standar nettleser slik at alt av tillegs applikasjoner kommer dit... kan jo også prøve å google litt da. kan jo være at man trenger noen addons for å spille av Mediafiler i Firefox. godt tegn for å holde seg unna firefox detta da Lenke til kommentar
deum Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Men hvilken IE er det du bruker? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) funket når jeg brukte IE:) hvorfor går det ikke i firefox da? Det fungerer ikke av den enkle grunn at Windows Media Player for Firefox Plugin ikke er installert Installer den og kos deg med NRK NettTV! Endret 17. januar 2009 av roberteh Lenke til kommentar
callahan Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 funket når jeg brukte IE:) hvorfor går det ikke i firefox da? Det fungerer ikke av den enkle grunn at Windows Media Player for Firefox Plugin ikke er installert Installer den og kos deg med NRK NettTV! tusen takk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå