abene Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Visual Wikipedia virker i utgangspunktet som Wikipedia, men legger til Youtube-videoer om ordene du søker etter. Les mer Lenke til kommentar
rhov23 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Forferdelig design. God idé! Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Æsj, filmene som dukker opp har jo ingenting med det man helst vil finne ut av. Vil jeg se filmer går jeg på youtube, vil jeg lese/lære noe går jeg på wikipedia. Gief videofilter. Endret 14. januar 2009 av heanwi Lenke til kommentar
xdye Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Må si at tekstbasert wiki er bedre. Vil man se en video går man like greit på youtube og søker direkte der. Og som rhov23 sa var designet heller stygt... Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Slår den hemningsløst opp i videoer på youtube? Ser for meg ett søk på spore hvor resultatet blir 100.000 walking penis monster Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Øhhhm...hva har den Windows 7-tingen å gjøre med YT og WIKI? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Øhhhm...hva har den Windows 7-tingen å gjøre med YT og WIKI? Sikkert bare et eksempel på hvordan "relaterte ting" linkingen virker. F.eks. får man opp dette hvis man går inn på Germany: Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Dere kunne jo kanskje påpekt at denne siden ikke har en dritt med Wikimedia/wikipedia.org å gjøre, istedet for å ha en overskrift som enkelt kan tolkes som at den har det? VisualWikipedia is NOT in any way affiliated with Wikimedia Foundation Inc. or any of its associates; in particular, VisualWikipedia.com is a completely separate entity from wikipedia.org with no association with it. EDIT: og selv om det helt sikkert kunne vært fordelaktig med en bedre visualisering av informasjon på Wikipedia, og at denne siden muligens har noen gode idèer i den retningen, så er det ikke noe jeg kommer til å benytte meg av. Endret 14. januar 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Naaa... Trur nok ikkje denne blir så hyppig brukt frå mi side. Som heanwi sa: "Vil jeg se filmer går jeg på youtube, vil jeg lese/lære noe går jeg på wikipedia." Det er eg heilt einig i. Lenke til kommentar
Oldheim Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 dette ligner på en sånn reklameside man kommer inn på ved en tabbe når man skriver noe feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå