Gå til innhold

Er Multicom alltid trege på levering?

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte en LOGITECH Harmony 885 Advanced Remote 7/1 som fortsatt ikke er levert.

I ordrebekreftelsen fra Multicom står det: "Hvis alle varene var tilgjengelige, vil ordren sendes innen ca 5 arbeidsdager. Noen ordrer sendes raskere, men dette kan variere. Hvis noen av varene ikke var tilgjengelige, sendes ordren når alle varene er kommet. I enkelte perioder kan vi ha mye å gjøre, og da kan det ta noen dager ekstra før varene blir sendt."

Er ikke dette veldig tregt...?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var fjernkontrollen på lager når du bestillte ?

Ja, det var den. Men, det rare er at da jeg sendte mail til de 9/1 fikk jeg følgende svar:

"Den prisen du har fått på ordren din er et nytt innkjøp vi har gjort. Varene er på vei til oss nå, så ordren din sendes til uka."

De kan jo ikke ha noen på lager men som er dyrere enn det som vises på nettsiden...?

Lenke til kommentar
Var fjernkontrollen på lager når du bestillte ?

Ja, det var den. Men, det rare er at da jeg sendte mail til de 9/1 fikk jeg følgende svar:

"Den prisen du har fått på ordren din er et nytt innkjøp vi har gjort. Varene er på vei til oss nå, så ordren din sendes til uka."

De kan jo ikke ha noen på lager men som er dyrere enn det som vises på nettsiden...?

Jo, det kan de faktisk. Noen opererer slik. Veldig merkelig, men jeg har hørt om det før.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...