caturbo Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Kjører nå med xp1800 t-bred, volten kan ikke justeres høyere enn 1,60 med denne prosessoren. Med palmino går den opp til 1,85. Er det en fix eller mod e.l. som kan gjøre det mulig for meg og øke volten? Lenke til kommentar
formann Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Du skal kunne sette den til 1,75 på det kortet der.. ihvertfall om du legger inn bios v5.7 .. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Hva med multiplier på det kortet? Har en XP1700+ som jeg kjører på fsb166 og multiplier 12,5. Er det mulig å få brukt de høyere multiplierne? Eller må jeg modde cpu`en for å få til dette? har nyeste bios btw. DrErling Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 du kan ikke øke vcore mere enn +/- 0.1V over default på cpu, man lan kanskje kortslutte noen av L7 bruene på cpu (tror jeg) for å få hk til å tro at default vcore er f.eks 1.8V eller 1.85 Edit: mener jeg så en guide om hvordan kontaktpunkter du skulle kortslutte for å få dette til, men husker ikke url'en Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå