Joachimv Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Det er jo mye mer freerunning i de banene der da ser det ut som jeg gleder meg vertfall sinnssykt! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Banene er ikke i bymiljøet, jo Så teit. Må si at jeg ikke skjønner hva Dice driver og roter med. De gikk på en smell ved å flytte gigant-suksessen BF2 ut i teite verdensrom-omgivelser, og nå gjør de samme feilen med ME! Fra å være et spill stappfult av stemning blir det nå bare redusert til noe simple "plattformgreier". Lag noen skikkelige maps! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nå er det jo ikke ME2 det er snakk om, men en freerunner-pakke (som jeg velger å kalle det). Kan jo hende det var EAs ide å gjøre BF2141 alien-ish? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Banene er ikke i bymiljøet, jo Så teit. Må si at jeg ikke skjønner hva Dice driver og roter med. De gikk på en smell ved å flytte gigant-suksessen BF2 ut i teite verdensrom-omgivelser, og nå gjør de samme feilen med ME! Fra å være et spill stappfult av stemning blir det nå bare redusert til noe simple "plattformgreier". Lag noen skikkelige maps! Enig! De fjerna HELE stemningen i spillet! Det er jo ikke gøy å bare springe rundt. Det som var gøy, var å løpe rundt på takene på skyskrapere Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 De fjerna ikke stemninga, da... De la jo bare til baner, som kanskje ikke har like god stemning... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ja, men du skjønte hva jeg mente Huff.. Håper de slipper et mod-tool, men det er vel litt usannsynlig.. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Det er nok blitt nesten offentliggjort av noen i DICE at i nr. 2 eller 3. skal det være med et map-maker-tool. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå har jeg nesten runda Mirrors Edge til PC. Og som en som var skeptisk til spillet etter å ha prøvd demoen på x360 må jeg si jeg er mildt sjokkert hvor bra spillet er! Kontrollen er jo bare perfekt! Det er sjelden jeg gjør noe annet enn jeg hadde planer om, det er som tastaturet/musa er en forlengelse av mitt eget sinn. Det var dette som hindra meg i å digge spillet til xbox 360. Alt det andre har jo alltid vært herlig, presentasjonen er jo slick til tusen og stilen på grafikken er så fantastisk fin! I tillegg er det overraskende gøy å bare løpe, løpe og løpe. Who would have known? Hva er de ekstra banene folk snakker om? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 De ekstra banene (PDLC) er en map pack som kommer i februar som inneholder nye baner (se selv i første post, ligger en video der). Etter det jeg vet er det kun tre nye, men de er ikke lik spillet i det hele tatt. Det er 'klosser' og slikt en skal hoppe på osv. Ser veldig rått ut og tror det kommer til å bli dritfett! En får sikkert økt kreativiteten litt mer enn med de vanlige banene i spillet. Var jo det som var gøy, å finne mer kreative måter fra a til b. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Jeg skal ha den pakka, altså. Må bare få skaffa noen MS-points. Noen som aner hvor mye den pakka kommer til å koste (i MS-points, da..)? EDIT: Oi, dette var PC, ja. Dette innlegget skulle vært i den genrelle diskusjonen rundt Mirrors Edge. Beklager. Endret 3. februar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 WHAAT? points?? jeg forventer den blir gratis -altså helt gratis Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Nå er DLC-pakken sluppet! Jeg har kjøpt det, men den vil visst ikke starte downloadingen i EA Download Manager... Flere med samme problem? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Ja fant dette ut først i dag; har ikke gidda å sjekka - har samtidig væt bortreist Last ned PDLC her edit: jeg får meldingen"Betalingsautorisasjon mislykket" når jeg prøver å betale.. :/ Endret 25. februar 2009 av viiite Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 wtf... må man betale for den?? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 80 forbanna kroner? Dumme dumme EA.... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Eit innlegg relatert til piratkopiering er fjerna. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Den addon-saken så jo bare trist ut så 80kr er uaktelt å betale for dette. Hadde det vært skikkelige maps som i selve spillet tror jeg nok jeg hadde slått til, men ikke for noe triste klosser som svever i "verdensrommet". Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De gikk på en smell ved å flytte gigant-suksessen BF2 ut i teite verdensrom-omgivelser Jaha? Hvor fikk du dette fra? Kilder? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De gikk på en smell ved å flytte gigant-suksessen BF2 ut i teite verdensrom-omgivelser Jaha? Hvor fikk du dette fra? Kilder? Kilde Er nok dette han mener Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 De gikk på en smell ved å flytte gigant-suksessen BF2 ut i teite verdensrom-omgivelser Jaha? Hvor fikk du dette fra? Kilder? Kilde Er nok dette han mener Og hvor i denne fantastisk tomme wikipedia-artikkelen står det at EA gikk på en smell ved å gi ut dette spillet? De som har spillet kan godt se at de er hundrevis av servere fulle av folk 24/7 bare i Europa. Definitivt færre folk enn i BF2 men i hvert fall mange flere enn i de fleste online-FPS tilgjengelige på markedet akkurat nå. Å hinte til at BF2142 har floppet tror jeg er intet annet enn dumt og feil. Jeg har selv vært en stor fan av BF2 siden utgivelsen men synes at BF2142 knuser det lett når det gjelder kvalitet og balansert gameplay. Sikkert fett å spille BF2 når du konsentrer deg på fly og helikopter, men ellers er det ett av de minst balanserte online-spillene som finnes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå