Vice Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Herlig spill. Prøvde "demoen" litt og ble raskt overbevist om at dette var 100% verdt å kjøpe. Litt synd med secuRom dritten, men ett såpass bra og relativt nyskapende spill fortjener all støtte. Fantastisk stemning, flott grafikk,bra musikk og strålende gameplay. Men map-packen som kommer i Januar så rimelig kjip ut. Noe av det som er bra med ME er jo det flotte landskapet og realismen. Dersom man skal hoppe rundt på "bokser i verdensrommet" blir jo stemningen fullstendig pulverisert. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Nei, jeg er uenig. Stemningen kommer jo av løpingen. Det er jo den som er nyskapende og som er i fokus. Jeg gleder meg til map-packen. Men jeg tror ikke den er offisielt bekreftet til PC, bare til PS3 og 360. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Mirrors Edge funker selv om du av innstalerer SecuRom Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Blir nok så jeg kjøper meg dette. Ser jo grisefett ut. Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Da var spillet gjennomført, og det er egentlig bare en ting å si: EA Games og DICE: Dere har herved servert ett av de nydeligste og beste spillene noen sinne! Må nesten male om rommet mitt til hvitt, rødt, lime og lyseblått nå... FANTASTISK!! Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det vanskeligste kommer ikke før på siste bane...Er et sted som er nesten umulig, er ikke vanskelig å skjønne hva man skal, men Faith hopper automatisk i døden, selv om man bare skal klatre opp på og ikke over en luftekanal. DET er vanskelig å få til Angående han fyren som dytter blir det mye vanskeligere på hard, blir ikke rødt + at det kun er et halv mikrosekund som gjelder. Prøvde sikkert 20 ganger før jeg traff (selv med slow-motion) Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det er to steder som er VELDIG vanskelig. Jeg har spilt gjennom på X360 på hard uten å bruke våpen. Da er et sted på båten (med 3 SMG-folk og en machinegun) og serverrommet jeg slet med. Men det satt til slutt. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg synes det er litt feigt å bruke våpen faktisk, det passer liksom ikke helt inn - bra det kun er et magasin som en kan bruke per våpen tho. Men skal ikke si jeg ikke har brukt våpen.. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) På første gjennomspilling brukte jeg våpen og spilte på normal. Andre gjennomspilling på hard og uten våpen. Skal spille minst 1 gang til. Neste gang på easy og masse våpen for gøy. EDIT: Eller kanskje normal, easy virker kjedelig. Endret 18. januar 2009 av Knewt Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg runda det først på easy, greit for å få spilt det gjennom å lære litt liksom. Spiller nå på normal, suynes det var betydelig mye vanskeligere siden du dør fortere, men forbedringspotensialet øker jo da også. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Når dere snakker om å ikke bruke våpen....Inkluderer det også serverne som skal ødelegges? Kan ikke si jeg personlig veit om noen annen måte å få dem ut av drift... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Tror man kan få Test of Faith-achievement med å skyte de, men jeg gjorde ikke det. Jeg bare løp foran, så skøyt politiet serverne for meg. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Man kan stå ved siden av serverne, så skyter jo vaktene på dem. Jeg skøyt noen ruter med pistol, fikk trophyen for det. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Test of Faith achivement? :S Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 På Xbox 360. Poengsystem for spill og sånn som heter Achievements. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Offisiell tråd for Mirror's Edge (PC) Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Installerer dette spillet nå. Gleder meg til nye addonen kommer (kommer vel til PC håper jeg). Har spilt demoen på Xbrikken og det var ikke så gale. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Nei, jeg er uenig. Stemningen kommer jo av løpingen. Det er jo den som er nyskapende og som er i fokus. Jeg gleder meg til map-packen. Men jeg tror ikke den er offisielt bekreftet til PC, bare til PS3 og 360. Løpingen gir mest stemning om du løper på noe... Å bare hoppe rundt på bokser uten mål og mening virker for meg ikke fullt så gøy... Såklart er det løpingen som er det beste, men da må man løpe på bygninger, hoppe fra bygg til bygg osv, det er der stemningen ligger... Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Når dere snakker om å ikke bruke våpen....Inkluderer det også serverne som skal ødelegges? Kan ikke si jeg personlig veit om noen annen måte å få dem ut av drift... går ann og bare slå til dem 2 ganger elns så blir dem ødelagt et av de beste spillene dette året imho. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 går ann og bare slå til dem 2 ganger elns så blir dem ødelagt Akkurat det har jeg faktisk testa, men da skjedde det ingenting på pc'n min ihvertfall Prøvde vel 20 ganger før jeg anså det som umulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå