killadupp Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Uhm. Står skikkelig fast nå...Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei. Er dette en del av spillet eller? Fiks/hjelp anyone? høres ut som om den buggen som er på 3 kapittel hvis du piratkopierer? edit: altså SecuROM slår inn Hva får vi gjort med det da? hjelper det med en patch? eller hva kan hjelpe? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 SecuROM-en som slår inn ja, du må ha en proper patch eller retail kopi av spillet Lenke til kommentar
killadupp Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 SecuROM-en som slår inn ja, du må ha en proper patch eller retail kopi av spillet mener du med en "proper" patch? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) Nei, patchen retter på PhysX-problemene mens en proper crack retter på SecuROM-problemene i feks kapittel 3. edit: hmm skriveleif, skulle stå crack i den post nummer #82 der Endret 17. januar 2009 av viiite Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 (endret) ...Og der runda man spillet på hard Skal si fiendene var hissige nå ja, temmelig lett å dø i serverrommet på siste bane. Kombinasjon Xbox 360 kontroller/mus-tastatur og slow-motion for smooth gjennomkjøring . Satser på en oppfølger eller 2 (det har dem vel også sagt) Endret 17. januar 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 17. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2009 Ja mener det blir en 2'er. Holder på med normal jeg Får ikke unlocka noe etter det jeg husker men.. prøver heller å få bedre løpestil å smooth-het. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 For å runde det på hard, må du først runde det på normal. Og når du starter ny game, vil jeg tippe du kan velge hard. Hvis ikke, så er det valget under game-settings under Options. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Kunne velge hard etter jeg runda det på easy Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jeg har kommet til den banen der jeg skal drepe en sånn feit mann på toppen av en svær bygning. Ossen skal jeg klare å drepe han når han alltid dytter meg ned? har spillet på PC. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Slowmotion ® og disarm når jernstangan han veiver med blir rød (høyre museknapp). Tok noe tid før jeg også fikk det til.. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Ai ai, slowmotion hadde jeg helt glemt. Ser for meg at kampene blir mye enklere nå Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Synes slowmotion-en kunne vart litt lenger å tatt kortere tid å 'lade opp' men da ville jo alt blitt litt for enkelt kanskje.. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 (endret) Takk skal prøve det nå Endret 18. januar 2009 av gtamann Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Synes slowmotion-en kunne vart litt lenger å tatt kortere tid å 'lade opp' men da ville jo alt blitt litt for enkelt kanskje.. Hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Har ikke telt, men det er sikkert noe sånt som 5 sekunder eller noe slikt. får ikke gjort så mye akkurat hehe. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Synes slowmotion-en kunne vart litt lenger å tatt kortere tid å 'lade opp' men da ville jo alt blitt litt for enkelt kanskje.. Hvor lang tid tar det? Det kommer ann på hvor god flyt du har i løpingen din. Det blir sagt i spillet at den "lades opp" når du løper. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 jeg sliter etter jeg har tatt han mannen på taket, har kommet ned til heisen, har trykket på bryteren og kommet helt ned til kjelleren. nå sliter jeg, jeg skal opp å en plattform som ligger høyt oppe og jeg klarer ikke å hoppe opp dit, har slitt med dette i 30 min nå og begynner nesten å gi opp. Noen tips? Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Sitter fast i et rom der jeg trykker på en knapp for å åpne en port, så løper jeg inn og blir beskutt av 2 vakter på platformene over meg. For det første aner jeg ikke hvor jeg skal, og for det andre har jeg bare greid å disarme en før den andre skyter meg... Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Det hadde vært mye lettere å hjelpe dere om dere sier hvilket kapittel dere er på og tar noen screenshots.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå