Gå til innhold

Offisiell tråd for Mirror's Edge (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
høres ut som om den buggen som er på 3 kapittel hvis du piratkopierer?

edit: altså SecuROM slår inn ;)

Om det er sant er det genialt. Elsker at dem tar piratene nå. Så er det litt digg å bli busted på denne måten.

neh tar maks 3 dager til 1 uke til de har en carck som funker ;)

Lenke til kommentar

Runda det nettopp, fantastisk spill! Helt enig med VG som ga det 6'er. Men, jeg skjønner overhodet ikke frustrasjonen til flere anmeldere som har klaga over at enkelte ting var så hinsides vanskelig? Greit, jeg har klødd meg litt i hodet, men aldri brukt mer enn noen få minutter på å finne ut hva jeg skal de vanskeligste stedene. Kan nok ha hjulpet at jeg har spilt HL2 og Portal med tanke på å bruke hodet riktig. Syns det var akkurat passe vanskelig, skjønner kanskje ingenting til å begynne med et vanskelig sted - stopper opp og ser meg rundt og tenker, og vips - det går opp et lys.

Lenke til kommentar

Dette er noen av det beste jeg har prøvd innen spill, nesten revulusjonerende for meg :D Ikke nok med at det er morro, men graffikken er for min del helt insane, ofte på høyere nivå enn Crysis vil jeg påstå. Det er ofte jeg bare stopper opp for å nyte den forferdelige bra utsikten, som f.eks her(dårlig bilde kvalitet men)

mirrorsedge200901162149ec4.jpg

Ikke nok med at spillet ser sykt bra ut, men det kjørte helt overraskenede bra på min PC. Sitter her med et "gammelt" 8800 GTX XT, og kjører på fullt i 1680x1050, 2xAA, og PhysX på, og det kjører stort sett på 40-50 FPS, av og til nede på 30-40 tallet hvis det skjer mye, veldig sjeldent nede på 25-30, men også oppi 50-60 av og til, det hadde jeg ikke forventa.. :) Knall spill :D

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Uhm. Står skikkelig fast nå...

Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei.

Er dette en del av spillet eller? :p

Fiks/hjelp anyone?

Men det burde vel ikke skje om jeg bare cracker spillet? Slik at jeg slipper CD. Har jo lagt inn cd-key osv...

Lenke til kommentar
Uhm. Står skikkelig fast nå...

Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei.

Er dette en del av spillet eller? :p

Fiks/hjelp anyone?

Men det burde vel ikke skje om jeg bare cracker spillet? Slik at jeg slipper CD. Har jo lagt inn cd-key osv...

Securom blir trigga av ALT som har noe mad carck og gjøre

Endret av Submit
Lenke til kommentar
Jeg har lett i "options-menyen", men jeg finner ikke en screenshot-knapp. Når jeg bruker "PrintScreen-knappen" på tastaturet vet jeg ikke hvor bildene havner.. Noen som vet hvor de er?

legg ned spille hold inne windows knappen + R og skriv MSpain og rediger lim inn

Lenke til kommentar

For den som sliter med problemer i kapittel 3; last ned en proper crack eller kjøp spillet for en billig penge slik en absolutt burde gjøre! :)

@MrLG: Jeg har et 8800GT 512MB og en E6600 på 3300MHz og kjører det på samme oppløsning som deg men med 8x AA, PhysX og alt på HIGEST uten problemer :) Ikke akkurat særlig krevende spill egentlig, men fremdeles nydelig grafikk!

EDIT: Da har jeg rundet det første gang på easy mode :) normal neste! :D Og så alle time trailsene!

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Dette er noen av det beste jeg har prøvd innen spill, nesten revulusjonerende for meg :D Ikke nok med at det er morro, men graffikken er for min del helt insane, ofte på høyere nivå enn Crysis vil jeg påstå. Det er ofte jeg bare stopper opp for å nyte den forferdelige bra utsikten, som f.eks her(dårlig bilde kvalitet men)

http://img164.imageshack.us/img164/1951/mi...01162149ec4.jpg

Ikke nok med at spillet ser sykt bra ut, men det kjørte helt overraskenede bra på min PC. Sitter her med et "gammelt" 8800 GTX XT, og kjører på fullt i 1680x1050, 2xAA, og PhysX på, og det kjører stort sett på 40-50 FPS, av og til nede på 30-40 tallet hvis det skjer mye, veldig sjeldent nede på 25-30, men også oppi 50-60 av og til, det hadde jeg ikke forventa.. :) Knall spill :D

Helt enig og føler man får mer oversikt på PC også og langt mer kontroll da kontrollene ikke er analoge men der og da akkurat når du trenger de med musen.

Kuleste banen sålangt var når jeg hoppet på et tog i fart og måtte hoppe fra tog til tog. Det er nesten på grensen til noe av det råeste jeg har sett. Fy flate for en følelse.

Image-tagg fjerna frå sitat.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Mener jeg tok alle vaktene :p få isolert en vakt eller den første som kommer mot deg, hopp og spark så to-tre slag så er han ute, eller ta fra han våpenet. Så skyter du resten :p

Har xbox versjonen jeg da, men uansett. Altså jeg springer gjennom den enorme salen. trykker på den heisknappen ved enden. Men rekker jo ikke vente på noen heis, blir skutt med engang.

Lenke til kommentar
@MrLG: Jeg har et 8800GT 512MB og en E6600 på 3300MHz og kjører det på samme oppløsning som deg men med 8x AA, PhysX og alt på HIGEST uten problemer :) Ikke akkurat særlig krevende spill egentlig, men fremdeles nydelig grafikk!

Jepp, selv mener jeg at 8xAA er bortkasta da pga det er omtrent ingen synlig forskjell fra 4xAA, men har du lyst har du lov :p

Helt enig og føler man får mer oversikt på PC også og langt mer kontroll da kontrollene ikke er analoge men der og da akkurat når du trenger de med musen.

Kuleste banen sålangt var når jeg hoppet på et tog i fart og måtte hoppe fra tog til tog. Det er nesten på grensen til noe av det råeste jeg har sett. Fy flate for en følelse.

Ja den togbanen var fet, var forferdelig stressa der ass

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...