hvorre Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 @hvorre: jeg har en Core2Duo E6600 2,4GHz, riktignok på 3,3GHz men.. Etter det jeg har hørt så skal det gå veldig bra. Mine specs: E6600 @3300MHz 8GB RAM @966MHz 8800GT 512MB 730/1790/940MHz (core/shader/mem) Kjører alt på HIGEST og 8x AA med 1650x1200 eller hva det er ganske så smooth. Siden prisen på dette spillet er relativt lav (349,- hos platekompaniet og 399,- hos CDON feks) er det absolutt verdt pengne! Selve spillinga er ufattelig stilig. Spesielt dersom du må prøve flere ganger og får til en skikkelig flyt i spillinga - da går alt veldig raskt. Da er det utrolig moro. Men om du bare streifer rundt for å komme deg videre uten å ta noen sjanse på blindspottene blir det noe kjedelig. Lite skyting (skytinga var ikke akkurat noe bra heller), slowmotion-funksjonen er noe slow for meg og er litt for kortvarig. Selve banene eller omgivelsene er fantastisk laget. Ikke så veldig mye tekstur og slikt, men veldig veldig cleant og fint med masse sterke farger (noe jeg elsker!) og høy kontrast! Dersom en står fast må en bare bruke fantasien - vanligvis er det jo ikke akkurat så mye en får gjort med å hoppe rundt i de fleste FPS-spill som feks FarCry 2 hehe. Takker og bukker Da var planene for helgen klare Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Om du kjøper Mirror's Edge via Steam, slipper du SecuROM. Minusen der er at det koster ca 50 euro. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Prøvde å finne ut om SecuROM-en på ME via Google men orket ikke å lese så veldig mye Men, en kan jo uansett kjøpe spillet og ha det stående i hylla trenger jo ikke bruke det du har kjøpt Unasett, mitt er på veg! Ble sendt fra CDON i går Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det ikke slik at selv om man kjøper via Steam får man fortsatt SecuROM? Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det ikke slik at selv om man kjøper via Steam får man fortsatt SecuROM? j Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 finnes en SecuROM uninnstaler: http://www.simprograms.com/securom-removal-tool-added/ Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så bra spillopplevelse har jeg ikke hatt på lenge! En av de mest intense og engasjerende spillet jeg noen gang har spilt. Adrenalinet man får når man blir jaget, og de impulsive valgene er glimrende Er som et mareritt, du løper å løper, mens de er rett i hælene på deg, jeg måtte applaudere av begeistring Nydelig grafikk, nydelige omgivelser også, og et veldig bra gameplay Hvis noen står å vipper om de skal kjøpe seg dette eller ikke... Kjøp det!!! Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Bilder ; http://store.steampowered.com/screenshot/app/17410/?size=800 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Så bra spillopplevelse har jeg ikke hatt på lenge! En av de mest intense og engasjerende spillet jeg noen gang har spilt. Adrenalinet man får når man blir jaget, og de impulsive valgene er glimrende Er som et mareritt, du løper å løper, mens de er rett i hælene på deg, jeg måtte applaudere av begeistring Nydelig grafikk, nydelige omgivelser også, og et veldig bra gameplay Hvis noen står å vipper om de skal kjøpe seg dette eller ikke... Kjøp det!!! Der ja, det var en slik reaksjon jeg håpet på... Kanskje jeg kjøper det på mandag ^^ Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Har kommet til kapittel 7, og det er totalt 9 kapittel. Jeg synes det var litt lite.. men spiller man det om igjen tror jeg en får en mye bedre opplevelse da en sikkert får til mer flyt i spillinga. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Var veldig gøy, det skal være visst! Men det er noen problemer med physx tror jeg, så om noen får problemer med at spillet fryser ofte, deaktiver det i video options, og prøv... Hjalp meg ihvertfall Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Var veldig gøy, det skal være visst! Men det er noen problemer med physx tror jeg, så om noen får problemer med at spillet fryser ofte, deaktiver det i video options, og prøv... Hjalp meg ihvertfall ..eller installer 1.01-patchen Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Hjalp ikke for meg.... Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 hmm..mener patchen skulle løse problemet.. Anyhow! Har nå kommet til kapittel 8 (tror jeg) - skal komme meg opp, laangt opp i et bygg som er under bygging og jeg må bruke masse wall-runs for å komme meg oppgjennom stilasene og slikt. Drift fett! Har prøvd og feilet mange ganger her, men å spille det om-igjen når en har lært seg det..HOHO! Himmelsk! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Er det ikke slik at selv om man kjøper via Steam får man fortsatt SecuROM? j Kan du vennligst henvise til hvor i Steam-katalogen det sier at Mirror's Edge har SecuROM? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 hmm..mener patchen skulle løse problemet.. Anyhow! Har nå kommet til kapittel 8 (tror jeg) - skal komme meg opp, laangt opp i et bygg som er under bygging og jeg må bruke masse wall-runs for å komme meg oppgjennom stilasene og slikt. Drift fett! Har prøvd og feilet mange ganger her, men å spille det om-igjen når en har lært seg det..HOHO! Himmelsk! Er akkurat der selv Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 Rett og slett helveta kult1 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Uhm. Står skikkelig fast nå... Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei. Er dette en del av spillet eller? Fiks/hjelp anyone? Endret 16. januar 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Uhm. Står skikkelig fast nå...Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei. Er dette en del av spillet eller? Fiks/hjelp anyone? høres ut som om den buggen som er på 3 kapittel hvis du piratkopierer? edit: altså SecuROM slår inn Endret 16. januar 2009 av Submit Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) AAAH! ELSKBART SPILL Første level, men elsker det allerede Endret 16. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå