Gå til innhold

Offisiell tråd for Mirror's Edge (PC)

Anbefalte innlegg

@hvorre: jeg har en Core2Duo E6600 2,4GHz, riktignok på 3,3GHz men.. Etter det jeg har hørt så skal det gå veldig bra.

Mine specs:

E6600 @3300MHz

8GB RAM @966MHz

8800GT 512MB 730/1790/940MHz (core/shader/mem)

Kjører alt på HIGEST og 8x AA med 1650x1200 eller hva det er ganske så smooth.

Siden prisen på dette spillet er relativt lav (349,- hos platekompaniet og 399,- hos CDON feks) er det absolutt verdt pengne!

Selve spillinga er ufattelig stilig. Spesielt dersom du må prøve flere ganger og får til en skikkelig flyt i spillinga - da går alt veldig raskt. Da er det utrolig moro. Men om du bare streifer rundt for å komme deg videre uten å ta noen sjanse på blindspottene blir det noe kjedelig.

Lite skyting (skytinga var ikke akkurat noe bra heller), slowmotion-funksjonen er noe slow for meg og er litt for kortvarig.

Selve banene eller omgivelsene er fantastisk laget. Ikke så veldig mye tekstur og slikt, men veldig veldig cleant og fint med masse sterke farger (noe jeg elsker!) og høy kontrast!

Dersom en står fast må en bare bruke fantasien - vanligvis er det jo ikke akkurat så mye en får gjort med å hoppe rundt i de fleste FPS-spill som feks FarCry 2 hehe.

Takker og bukker ;)

Da var planene for helgen klare :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så bra spillopplevelse har jeg ikke hatt på lenge! En av de mest intense og engasjerende spillet jeg noen gang har spilt. Adrenalinet man får når man blir jaget, og de impulsive valgene er glimrende :thumbup: Er som et mareritt, du løper å løper, mens de er rett i hælene på deg, jeg måtte applaudere av begeistring :D

Nydelig grafikk, nydelige omgivelser også, og et veldig bra gameplay :w00t:

Hvis noen står å vipper om de skal kjøpe seg dette eller ikke... Kjøp det!!! :yes:

Lenke til kommentar
Så bra spillopplevelse har jeg ikke hatt på lenge! En av de mest intense og engasjerende spillet jeg noen gang har spilt. Adrenalinet man får når man blir jaget, og de impulsive valgene er glimrende :thumbup: Er som et mareritt, du løper å løper, mens de er rett i hælene på deg, jeg måtte applaudere av begeistring :D

Nydelig grafikk, nydelige omgivelser også, og et veldig bra gameplay :w00t:

Hvis noen står å vipper om de skal kjøpe seg dette eller ikke... Kjøp det!!! :yes:

Der ja, det var en slik reaksjon jeg håpet på... Kanskje jeg kjøper det på mandag ^^

Lenke til kommentar

hmm..mener patchen skulle løse problemet..

Anyhow! Har nå kommet til kapittel 8 (tror jeg) - skal komme meg opp, laangt opp i et bygg som er under bygging og jeg må bruke masse wall-runs for å komme meg oppgjennom stilasene og slikt. Drift fett! Har prøvd og feilet mange ganger her, men å spille det om-igjen når en har lært seg det..HOHO! Himmelsk!

Lenke til kommentar
hmm..mener patchen skulle løse problemet..

Anyhow! Har nå kommet til kapittel 8 (tror jeg) - skal komme meg opp, laangt opp i et bygg som er under bygging og jeg må bruke masse wall-runs for å komme meg oppgjennom stilasene og slikt. Drift fett! Har prøvd og feilet mange ganger her, men å spille det om-igjen når en har lært seg det..HOHO! Himmelsk!

Er akkurat der selv :p

Lenke til kommentar

Uhm. Står skikkelig fast nå...

Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei.

Er dette en del av spillet eller? :p

Fiks/hjelp anyone?

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar
Uhm. Står skikkelig fast nå...

Er har funnet han her Jack-duden, men etterpå skal jeg finne en eller annen shipping bygning. Etter ca. 20 sek begynner jeg å springe drittregt og kan ikke hoppe eller noen ting. Sensen er også sykt lav når jeg løper, men helt fin når jeg står stille. Kan hoppe og sloss osv. når jeg står stille, men kommer jo ingen vei.

Er dette en del av spillet eller? :p

Fiks/hjelp anyone?

høres ut som om den buggen som er på 3 kapittel hvis du piratkopierer?

edit: altså SecuROM slår inn ;)

Endret av Submit
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...