PinneVed Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Lanseringsdatoen har ikke kommet enda if. play.com er det den 16.01, mens platekompaniet sier 15.01. US release date er den 13de, så det er fult mulig å få tak i ME fra EA US store. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det røde runnervision eller hva det heter kan du skru av. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hører gjennom soundtrackz nå. Fantastisk musikk! Gleder meg veldig til å spille spillet samtidig som jeg hører på musikken. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Sorry my bad med releasedatoene.. @-B.: tenkte faktisk jeg skulle kjøpe remixene på CD fra CDON.com koster 49,- eller noe slikt. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jaja, da blir det kjøp av ME rett etter skolen i morgen. Jeg må si at jeg gleder meg mye, det er det første spillet jeg kjøper på lenge som tilføyer noe nytt til genren. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) edit: også greier ikke jeg lese førstepost edit2: og patch download sia er nede? Endret 15. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
ttt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Les også: https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/#pirat Tråden blir midlertidig stengt for vurdering av dens vidare framtida og eventuelle reaksjoner mot brukarar. edit: Då er ein del innlegg fjerna/redigert. Vidare diskusjon som er i strid med retningslinjene kan føre til åtvaringar og/eller utestengingar. Vennligst respekter retningslinjeen. God diskusjon. Endret 15. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
SesamSesam1 Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Utrolig irriterendes at det kreves internettilgang for å aktivere spillet... Passer jo perfekt akkurat nå som jeg venter på nettverkskort til spill pc'n min Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg har ikke aktivert mitt over Internett..? Endret 15. januar 2009 av viiite Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Noen her som har prøvd spillet noe enda? Vurderer sterkt å kjøpe meg det, dog litt usikker på om prosessoren min (Core2Duo 2.8 GHz) klarer strabasene... Men, anyway så hadde det vært morro å høre hva folket synes;) Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Pc spill har da altid vært billigere sånn var det før piratkopiering ble et snakket om. Hvorfor valgte de å ha lavere pris på PC-spill da? Er jo ikke (mye) vanskeligere å lage spill til konsoll. Nei, men konsollprodusentene får penger fra utviklerne som lager spill til konsollen deres, dette beløpet slipper jo utviklerne å betale når de lager spill til PC. Det er nok noe av grunnen. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 15. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2009 (endret) Jeg har spilt det en del Har kommet til kapittel 4 mener jeg på. @hvorre: jeg har en Core2Duo E6600 2,4GHz, riktignok på 3,3GHz men.. Etter det jeg har hørt så skal det gå veldig bra. Mine specs: E6600 @3300MHz 8GB RAM @966MHz 8800GT 512MB 730/1790/940MHz (core/shader/mem) Kjører alt på HIGEST og 8x AA med 1650x1200 eller hva det er ganske så smooth. Siden prisen på dette spillet er relativt lav (349,- hos platekompaniet og 399,- hos CDON feks) er det absolutt verdt pengne! Selve spillinga er ufattelig stilig. Spesielt dersom du må prøve flere ganger og får til en skikkelig flyt i spillinga - da går alt veldig raskt. Da er det utrolig moro. Men om du bare streifer rundt for å komme deg videre uten å ta noen sjanse på blindspottene blir det noe kjedelig. Lite skyting (skytinga var ikke akkurat noe bra heller), slowmotion-funksjonen er noe slow for meg og er litt for kortvarig. Selve banene eller omgivelsene er fantastisk laget. Ikke så veldig mye tekstur og slikt, men veldig veldig cleant og fint med masse sterke farger (noe jeg elsker!) og høy kontrast! Dersom en står fast må en bare bruke fantasien - vanligvis er det jo ikke akkurat så mye en får gjort med å hoppe rundt i de fleste FPS-spill som feks FarCry 2 hehe. Endret 15. januar 2009 av viiite Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Jeg har nå spilt det i ca. 3 timer. Det er utrolig underholdende. Absolutt verdt å kjøpe! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Mirror's Edge har SecuROM. Enda et spill jeg ikke får kjøpt. Faen. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Skal jeg kjøpe meg dette i ettermiddag? Er det verdt å kjøpe om man har litt lite penger? Virker ikke PhysX-effektene med Ati, foresten? Og hva gjør SecuROM? Endret 16. januar 2009 av Beges Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Til Beges; http://en.wikipedia.org/wiki/SecuROM https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&hl=SecuROM Endret 16. januar 2009 av Stifi Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 16. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2009 nVIDIA har jo kjøpt Ageia/PhysX-teknologien og implementert det i sine kort.. men det er vell mulig, det var vertfall det tidligere når det fremdeles var Ageia som stod bak, å kjøre PhysX i software-mode. PhysX er en fysikkmotor btw. Aner ikke hvordan det fungerer på ATI kort i dag. Er jo bare å prøve Det er absolutt verdt de 3-400kr det koster. DICE er en av min favorittutviklere innen spill og fortjener den slanten de tar for dette spillet! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det er akkurat det jeg tenker, Dice fortjener virkelig pengene mine for dette spillet som virker helt fantastisk! Men fikk plutselig ikke like mye lyst til å kjøpe spillet når jeg leste om SecuROM-opplegget... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Synes PhysX er jævlig kult. Utrolig stilig å løpe bortover hallen mens helikopteret skyter inn vinduene og gardinene flagrer. Jeg liker å laste ned og prøve spill for å finne ut om jeg liker de, men dette skal absolutt kjøpes. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Angående SecuROM'en her.. hvilken "grad" av kopibeskyttelsen er det? jfr: Helt feil - det er mange versjoner av Securom. Bethesda bruker mildeste form for Securom, som kun sjekker om det er riktig disk under installasjon og ved første gangs oppstart. (Fallout 3 kan spilles uten DVD etter første gangs oppstart ved å starte fallout3.exe, og originale Oblivion kunne spilles uten crack med vanlig rippet DVD). Her installeres ikke noe rootkit eller annet søppel på maskinen din. Spore's Securom derimot, installerte mye piss og lort som var potensielle bakdører til din maskin, og det er denne typen som har skadet ryktet til Securom, og gjort det like forhatt nå som Starforce var i sine glansdager. Det finnes også versjoner av securom som sjekker CD/DVD under spillets gang, sjekker om du har emuleringssoftware installert (Daemon-Tools f.eks.), osv osv. (hentet fra en annen tråd) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå