Gå til innhold

Offisiell tråd for Mirror's Edge (PC)

Anbefalte innlegg

Er ikke snakk om at det nødvendigvis ble noen flopp. Uansett hvor dårlig det hadde vært så hadde det også svevet godt avgårde på suksessen til BF2. Men det nådde ikke opp til BF2 og dette skyldes ene og alene at settingen til spillet virket frastøtende på svært mange. Balanseringen og teamplay var faktisk bedre i 2142 enn det den var i BF2 så derfor var det synd at de ødela mye ved å lage noe futuristisk tøys av det fremfor å smelle til med et skikkelig BF3. En moderne setting med balansen og teamplayet til 2142 hadde blitt en braksuksess.

Derfor er det også synd at de gjør noe av samme feilen med ME "expansion pack". Det dreper stemningen fullstendig og støter fra seg store deler av fanbasen. Vi vil ikke ha svevende klosser i verdensrommet, men herlige, stemningsfulle urbane landskap!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke snakk om at det nødvendigvis ble noen flopp. Uansett hvor dårlig det hadde vært så hadde det også svevet godt avgårde på suksessen til BF2. Men det nådde ikke opp til BF2 og dette skyldes ene og alene at settingen til spillet virket frastøtende på svært mange. Balanseringen og teamplay var faktisk bedre i 2142 enn det den var i BF2 så derfor var det synd at de ødela mye ved å lage noe futuristisk tøys av det fremfor å smelle til med et skikkelig BF3. En moderne setting med balansen og teamplayet til 2142 hadde blitt en braksuksess.

Derfor er det også synd at de gjør noe av samme feilen med ME "expansion pack". Det dreper stemningen fullstendig og støter fra seg store deler av fanbasen. Vi vil ikke ha svevende klosser i verdensrommet, men herlige, stemningsfulle urbane landskap!

Det er også mange -meg inkludert- som ikke er veldig interessert i å få servert nøyaktig samme suppe igjen, uansett hvor god den var. Mer skyscrappers? Hvorfor? Ellers takk.

De fleste klager på at EA kommer med 36 oppfølgere for hver serie med samme dritt hver gang, men når DICE prøver å pusse opp i spillene sine så klager folk på at de vil ha nøyaktig det samme igjen.

Konklusjon: gjesp.

Lenke til kommentar
Det er også mange -meg inkludert- som ikke er veldig interessert i å få servert nøyaktig samme suppe igjen, uansett hvor god den var. Mer skyscrappers? Hvorfor? Ellers takk.

De fleste klager på at EA kommer med 36 oppfølgere for hver serie med samme dritt hver gang, men når DICE prøver å pusse opp i spillene sine så klager folk på at de vil ha nøyaktig det samme igjen.

I ME's map pack sitt tilfelle er det jo saktens ikke snakk om noen oppussing. Her er det snakk om å få smørt sammen noe rask fortest mulig og så dytte det ut. Hadde heller ventet en måned til for å få noen bedre maps. Setting og stemning er en veldig stor del av spill.

Lenke til kommentar

I ME's map pack sitt tilfelle er det jo saktens ikke snakk om noen oppussing. Her er det snakk om å få smørt sammen noe rask fortest mulig og så dytte det ut. Hadde heller ventet en måned til for å få noen bedre maps. Setting og stemning er en veldig stor del av spill.

Kanskje har du rett, kanskje ikke. Det er etter min mening for tidlig å avgjøre dette og tiden vil nok vise. Jeg synes bare det blir for dumt å klage på forhånd på nye omgivelser og settinger i en tilleggspakke.

Lenke til kommentar

Jeg syns de kartene virker dritkjedelige... Men, syns det eneste problemet er at de er så dyre... Valve gjør det bra, med å lage tillegspakker og slikt gratis...

Kartene ser dritkjedelige ut for meg, men syns det er bra at de lager kartene, litt annerledes også... Syns det hadde blitt teit å lage noen kart som er omtrent det samme som det gamle, og ta betalt for det...

Lenke til kommentar

Skal si det var litt spennende den map packen.. bare litt.. ikke verdt 79,- i forhold til de 299,- spillet koster, 49,- hadde vært mer rimelig liksom. Det ga vertfall en ekstra utfordring og litt mer action vil jeg si. Noe vanskelig (eller jeg som kjører for høy kontrast på skjermen min) å se hvor langt vekk enkelte ting er når du prøver å hoppe mot noe..

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg har et problem med oppdraget "heat", tror det kalles "heat" hvertfall. Problemet er at etter en liten stund så blir Faith driiiiiiittreig og oppdraget blir umuli8g å fullføre. Skal det være sånn, eller er det noe galt med mitt spill?

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med oppdraget "heat", tror det kalles "heat" hvertfall. Problemet er at etter en liten stund så blir Faith driiiiiiittreig og oppdraget blir umuli8g å fullføre. Skal det være sånn, eller er det noe galt med mitt spill?

Det er fordi du antageligvis har piratversjonen :roll:

Lenke til kommentar

Som nevnt over så bruker du en piratversjon med en dårlig crack. Kjøp spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...