Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Offisiell tråd for Mirror's Edge Den offisielle releasedatoen er 15.01/16.01 (europa) altså kommende torsdag/fredag. Systemkrav: Operativsystem: Microsoft Windows XP SP2/Vista Prosessor: Intel Pentium 4 3.0GHz Minne: 1GB RAM Skjermkort: 256MB memory with Shader Model 3.0* HDD Space: 8GB Software: PhysX-driveroppdatering 1.01 Patch Kjente problemer: - Spillet sliter litt med ytelsen, 1.01-patch er tilgjengelig - Anbefalt å oppgradere PhysX-driveren til de med nVIDIA-skjermkort - Anbefalt å skru av PhysX dersom du ikke har et skjermkort som støtter dette Ny time trail map pack som vil bli sluppet i slutten av januar: Se filmen hos Youtube Gameplay-trailer: Anmeldelse av spillet fra Gamer.no UPDATE: Last ned PDLC (79,-) her Ekstra-mappene på PS3 var tilgjengelige fra 29. februar. Endret 25. februar 2009 av viiite Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Håper du er klar over at leveringstiden fra play er 1-3 uker, og at du må betare toll siden varens verdi er over 200kr (25% + 100kr). Dersom du er bosatt i Norge ja. Har det komt ut en demo av spillet på PC? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Jeg har lagt igjen mange tusen kroner i BD-filmer fra Play.com så mye erfaring Men da i separate ordrer på 18GBP max, så her blir det noe toll. Fikk WALL-E BD bare noen dager etter at den hadde offisiell utgivelsesdato på Play Etter det jeg har hørt kommer ikke DICE/EA til å gi ut noe demo på PC dessverre. Endret 15. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Førstkommende fredag? Herre jemini, dette må prøves! Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Ser ut til at Platekompaniet selger spillet for 349,- og skal være lagervare 15.01 dog.. Dersom prisen stemmer har jeg jo "tapt" mye penger fra Play.com foreløpig edit: har avbestilt mine to kopier fra Play inntil videre Hadde jo trodd at det kom til å koste en formue her til lands slik som med det meste annet. Endret 14. januar 2009 av viiite Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 PC-spill har faktsik falt endel i pris siste tiden... Er det for å prøve å demme opp for piratvirksomhet, eller er det kjedene som presser ned prisene? Uansett, syns det er litt trist at pc-spillene koster ca 350-400, mens ps3-versjonene som regel koster 499 eller mer. Mirror's Edge er morro, anerledes og spesielt, men veit ikke helt hvordan det blir å spille på tastatur... For meg virker det som et typisk konsollspill. Har det selv på ps3. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å kjøpe fra den amerikanske EA storen og få spillet i dag? Husker jeg klarte det med Mass Effect, men husker ikke hvordan. Og for de som er snuskete, bare dropp det. Endret 15. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 PC-spill - piratkopiering - kr 349,- PS3-spill - ingen piratkopiering - kr 499,-/599,- Så kan man gjette hva som hadde skjedd hvis det ikke var piratkopiering på PC-plattformen... Da ville jo utvikler+utgiver tjent mer penger pga flere salg. Da burde jo prisen gå... Ned? Nope - da går den OPP... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Billigere PCspill oppfordrer til flere impulskjøp. Frister lite å teste nye spill når de koster 500+. Men når vi snakker 300kroners-prisen, da er det langt mer fristende. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 PC-spill - piratkopiering - kr 349,-PS3-spill - ingen piratkopiering - kr 499,-/599,- Så kan man gjette hva som hadde skjedd hvis det ikke var piratkopiering på PC-plattformen... Da ville jo utvikler+utgiver tjent mer penger pga flere salg. Da burde jo prisen gå... Ned? Nope - da går den OPP... Hva baserer du denne teorien på? Det faktum at det er umulig å piratkopiere PS3 spill foreløpig er vel muligens en faktor her. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Det er synd å måtte legge ut mangfoldige hundre kroner for et PC-spill man kanskje ikke får prøvd på forhånd. Det er flere spill jeg kunne tenke meg å kjøpt fordi jeg synes utviklerne fortjener fortjenesten; Far Cry 2, GTA 4, Assassin's Creed, Splinter Cell, Test Drive Unlimited og Mirror's Edge. Desverre har det blitt kun et Splinter Cell og Test Drive Unlimited, og snart Mirror's Edge. Ulempen er bare at de kommer som oftest før lanseringsdato på P2P og da må det selvsagt prøves, så blir det ikke noe kjøp.. Endret 15. januar 2009 av ttt Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hva baserer du denne teorien på?Det faktum at det er umulig å piratkopiere PS3 spill foreløpig er vel muligens en faktor her. Eh, ja - som jeg sa. Hvis det var umulig å piratkopiere PC-spill, ville nok prisen på PC-spill ha steget til pris rundt det konsollspillene koster i dag. Dersom "alle" hadde kunnet kopiere konsollspill like enkelt som PC-spill hadde nok prisene på konsollspill vært lavere. Hva var det du ikke skjønte? Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Pc spill har da altid vært billigere sånn var det før piratkopiering ble et snakket om. Endret 14. januar 2009 av saitaM Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Pc spill har da altid vært billigere sånn var det før piratkopiering ble et snakket om. Hvorfor valgte de å ha lavere pris på PC-spill da? Er jo ikke (mye) vanskeligere å lage spill til konsoll. Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Ta den OT-diskusjonen et annet sted PC-spill er nok lettere å kopiere fordi det er basert på en platform som har blitt brukt i en årrekke. End of story. Lenke til kommentar
PinneVed Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Så..noen som har peiling på hvordan man får tak i mirrors edge lovlig i dag, f.esk fra EA store US? Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Lanseringsdatoen har ikke kommet enda if. play.com er det den 16.01, mens platekompaniet sier 15.01. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det Multiplayer på Mirrors Edge? IKke le om det er et dumt spørsmål Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det Multiplayer på Mirrors Edge? IKke le om det er et dumt spørsmål Jepp Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Skal si time trail mode var litt mer spennende enn story mode, da en ikke får gjenstandene som en skal bortpå røde, men heller et lys man skal komme seg til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå