Gå til innhold

Offisiell tråd for Mirror's Edge (PC)

Anbefalte innlegg

Offisiell tråd for Mirror's Edge

Den offisielle releasedatoen er 15.01/16.01 (europa) altså kommende torsdag/fredag.

mirrors_edge_logo.jpg

Systemkrav:

Operativsystem: Microsoft Windows XP SP2/Vista

Prosessor: Intel Pentium 4 3.0GHz

Minne: 1GB RAM

Skjermkort: 256MB memory with Shader Model 3.0*

HDD Space: 8GB

Software:

PhysX-driveroppdatering

1.01 Patch

Kjente problemer:

- Spillet sliter litt med ytelsen, 1.01-patch er tilgjengelig

- Anbefalt å oppgradere PhysX-driveren til de med nVIDIA-skjermkort

- Anbefalt å skru av PhysX dersom du ikke har et skjermkort som støtter dette

Ny time trail map pack som vil bli sluppet i slutten av januar:

Gameplay-trailer:

Anmeldelse av spillet fra Gamer.no

UPDATE:

Last ned PDLC (79,-) her

Ekstra-mappene på PS3 var tilgjengelige fra 29. februar.

Endret av viiite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har lagt igjen mange tusen kroner i BD-filmer fra Play.com så mye erfaring :) Men da i separate ordrer på 18GBP max, så her blir det noe toll. Fikk WALL-E BD bare noen dager etter at den hadde offisiell utgivelsesdato på Play :)

Etter det jeg har hørt kommer ikke DICE/EA til å gi ut noe demo på PC dessverre.

Endret av ttt
Lenke til kommentar

Ser ut til at Platekompaniet selger spillet for 349,- og skal være lagervare 15.01 dog..

Dersom prisen stemmer har jeg jo "tapt" mye penger fra Play.com foreløpig :p

edit: har avbestilt mine to kopier fra Play inntil videre :) Hadde jo trodd at det kom til å koste en formue her til lands slik som med det meste annet.

Endret av viiite
Lenke til kommentar

PC-spill har faktsik falt endel i pris siste tiden... Er det for å prøve å demme opp for piratvirksomhet, eller er det kjedene som presser ned prisene?

Uansett, syns det er litt trist at pc-spillene koster ca 350-400, mens ps3-versjonene som regel koster 499 eller mer.

Mirror's Edge er morro, anerledes og spesielt, men veit ikke helt hvordan det blir å spille på tastatur... For meg virker det som et typisk konsollspill. Har det selv på ps3.

Lenke til kommentar

PC-spill - piratkopiering - kr 349,-

PS3-spill - ingen piratkopiering - kr 499,-/599,-

Så kan man gjette hva som hadde skjedd hvis det ikke var piratkopiering på PC-plattformen... Da ville jo utvikler+utgiver tjent mer penger pga flere salg. Da burde jo prisen gå... Ned? Nope - da går den OPP...

Lenke til kommentar
PC-spill - piratkopiering - kr 349,-

PS3-spill - ingen piratkopiering - kr 499,-/599,-

Så kan man gjette hva som hadde skjedd hvis det ikke var piratkopiering på PC-plattformen... Da ville jo utvikler+utgiver tjent mer penger pga flere salg. Da burde jo prisen gå... Ned? Nope - da går den OPP...

Hva baserer du denne teorien på?

Det faktum at det er umulig å piratkopiere PS3 spill foreløpig er vel muligens en faktor her.

Lenke til kommentar

Det er synd å måtte legge ut mangfoldige hundre kroner for et PC-spill man kanskje ikke får prøvd på forhånd. Det er flere spill jeg kunne tenke meg å kjøpt fordi jeg synes utviklerne fortjener fortjenesten; Far Cry 2, GTA 4, Assassin's Creed, Splinter Cell, Test Drive Unlimited og Mirror's Edge. Desverre har det blitt kun et Splinter Cell og Test Drive Unlimited, og snart Mirror's Edge. Ulempen er bare at de kommer som oftest før lanseringsdato på P2P og da må det selvsagt prøves, så blir det ikke noe kjøp..

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Hva baserer du denne teorien på?

Det faktum at det er umulig å piratkopiere PS3 spill foreløpig er vel muligens en faktor her.

Eh, ja - som jeg sa. Hvis det var umulig å piratkopiere PC-spill, ville nok prisen på PC-spill ha steget til pris rundt det konsollspillene koster i dag.

Dersom "alle" hadde kunnet kopiere konsollspill like enkelt som PC-spill hadde nok prisene på konsollspill vært lavere.

Hva var det du ikke skjønte?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...