Gå til innhold

Nyheter på PSN EU & US Store

Coffey

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om noen av God of War spillene, Ico eller Shadow of the Colossus vil finne seg en plass på Playstation Store noen gang? Jeg har lite lyst til å kjøpe en PS2 i tillegg til en PS3, og jeg er skeptisk til å kjøpe en "gammel" PS3 via QXL eller Finn.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har gått igjennom seriene med cutscenes på YouTUbe og det var jo koselig det, men man mister jo utrolig mye ved ikke å få spilt de selv. Nå har jeg dog fått huk i en bakoverkompatibel PS# med to kontrollere, uåpnet Resistance og en USB ladekabel til en kontroller for 3500kr. Pluss på en tusenlapp/femten hundre til for Heavenly Sword, Uncharted, MGS4, Killzone 2 og en HDMI kabel så er jeg i gang. Betaler i starten av Juli.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Som de fleste sikkert har oppdaget så har jeg ikke oppdatert på flere måneder, av den grunn at jeg ikke har tid, og glemmer det de gangene jeg kunne hatt tid.

Jeg vurderer om jeg skal ta meg selv i nakken nå, og faktisk gjøre dette hver uke, men jeg føler meg ærlig talt ikke veldig motivert.

Så, hvis noen har lyst til å overta for meg så send meg PM, og jeg gir det "kildekoden" for tråden. Ellers må vi vel anse denne tråden som død. Aktiviten har ikke vært veldig stor heller.

Lenke til kommentar
Hvordan betaler jeg på den utenlandske siden? Forrige gang jeg prøvde gikk det ikke. Har visa.

funker helt fint med norsk visa, det har det alltid gjort.

Men når du sier det har jeg lest at andre også har hatt problemer, men husker ikke hvorfor.. Kan jo alltids legge inn mastercardet om du har det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...