Gå til innhold

Nyheter på PSN EU & US Store

Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Dersom du lager deg US konto, kan du jo kjøpe det i dag. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok meg "bryet" med å lage meg en selv. Fatter ikke at ikke EU store kan klare å holde seg like godt oppdatert med demoer og spill. Spyro hadde jeg kommet til å kjøpt meg selv, hadde det ikke vært for at eg MÅ prøve å være sparsom for en gangs skyld :innocent:

Lenke til kommentar

Men hvordan er det å kjøpa fra US Store. Eg har ein bruker men den er jo ikke registrert på min adresse siden eg ikke har ein adresse i usa. Så viss eg kjøper fra Us store så vil vel ikke dei som bur i den adressen merke noe?

Håper på svar.

Lenke til kommentar

Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto :D

Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på...

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Burnout Paradise Ultimate Box. Ser jeg får den ca 100-lappen billigere på US store enn på EU store. Noen grunn til at jeg ikke skal kjøpe fra US? :)

Edit: Har gått en stund siden jeg skrev dette innlegget, så spillet er nå kjøpt fra EU store. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto :D

Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på...

Går det an å bestille fra US store? Prøvde det, men ville ikke aksepere visa kortet (ikke elektron).

Lenke til kommentar

Iron Man-demoen var rå, noen som er enig? Tror kanskje det blir kjedelig i lengden, men var seirøst kul å fly rundt og blaste folk!

Edit: Noen som har spillet, som kan bekrefte/avkrefte om det er varierende osv?

Og er dere fornøyd?

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Iron man demoen var helt forferdlig etter min mening, rett og slett tragisk spill-versjon av en bra film.. spillet er et makkverk fra ende til annen regner jeg med :)

http://www.metacritic.com/games/platforms/...an?q=iron%20man

http://www.spillverket.no/artikler/iron_man/51438

men om du likte demoen er det jo en bra start, finner sikkert spillet til 100spenn her og der.. Ja det er garantert jævli ensformig :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...