Roterau Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Spyro,year of the dragon kom på Us store. Tror dere at det vil komme på Eu store snart ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Dersom du lager deg US konto, kan du jo kjøpe det i dag. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok meg "bryet" med å lage meg en selv. Fatter ikke at ikke EU store kan klare å holde seg like godt oppdatert med demoer og spill. Spyro hadde jeg kommet til å kjøpt meg selv, hadde det ikke vært for at eg MÅ prøve å være sparsom for en gangs skyld Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Fatter ikke at ikke EU store kan klare å holde seg like godt oppdatert med demoer og spill dette har de forklart.. det går på godkjenninger osv.. Ofte er ting først på EU-store, det går begge veier. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Men hvordan er det å kjøpa fra US Store. Eg har ein bruker men den er jo ikke registrert på min adresse siden eg ikke har ein adresse i usa. Så viss eg kjøper fra Us store så vil vel ikke dei som bur i den adressen merke noe? Håper på svar. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Trur nok ikke dem merker noe, jeg har enda ikke fått noe i posten som har noe med PS Store å gjøre. Men den mailen er registrert på merker det. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 så det er trygt å kjøpa fra us store? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 Ja, har kjøpt i over et år nå. Eneste som var kjipt var at jeg glemte mailen, noe som gjør at jeg ikke kan laste ned alt jeg kjøpte på nytt igjen. Lenke til kommentar
Roterau Skrevet 19. mai 2009 Del Skrevet 19. mai 2009 bruker du adressen til noen du ikke vett hvem er ? Siden eg bruker adressen til noen eg har ikke peiling hvem er som bur i new york Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Brukte både mail og adresse til noen ukjente ja. Lenke til kommentar
Martingutten Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på... Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Vurderer å kjøpe Burnout Paradise Ultimate Box. Ser jeg får den ca 100-lappen billigere på US store enn på EU store. Noen grunn til at jeg ikke skal kjøpe fra US? Edit: Har gått en stund siden jeg skrev dette innlegget, så spillet er nå kjøpt fra EU store. Endret 4. juni 2009 av qweac Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Du bør sjekke ut om online delen er delt inn i soner( US/EU) og om det i det hele tatt funker, men det kan ikke jeg uttale meg om... Lenke til kommentar
MooseOnTheRun Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Noen som har no peiling på om det kommer en pakke med Pixeljunk monster og encore i samme? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på... Går det an å bestille fra US store? Prøvde det, men ville ikke aksepere visa kortet (ikke elektron). Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Iron Man-demoen var rå, noen som er enig? Tror kanskje det blir kjedelig i lengden, men var seirøst kul å fly rundt og blaste folk! Edit: Noen som har spillet, som kan bekrefte/avkrefte om det er varierende osv? Og er dere fornøyd? Endret 13. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 (endret) Iron man demoen var helt forferdlig etter min mening, rett og slett tragisk spill-versjon av en bra film.. spillet er et makkverk fra ende til annen regner jeg med http://www.metacritic.com/games/platforms/...an?q=iron%20man http://www.spillverket.no/artikler/iron_man/51438 men om du likte demoen er det jo en bra start, finner sikkert spillet til 100spenn her og der.. Ja det er garantert jævli ensformig Endret 13. juni 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Oisannn, såpass. Har prøvd litt flere demoer i kveld, likte Overlord II ganske greit, men tror ikke jeg kjøper det. Wanted: Weapons of Fate har jeg også prøvd, det virker godt, men selvfølgelig: ensformig. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Iron man demoen var helt forferdlig etter min mening, rett og slett tragisk spill-versjon av et bra spill.. spiller er et makkverk fra ende til annen regner jeg med Okey? Denne ga ingen mening. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 ..av en bra film da vettu.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Iron man demoen var helt forferdlig etter min mening, rett og slett tragisk spill-versjon av et bra spill.. spiller er et makkverk fra ende til annen regner jeg med Okey? Denne ga ingen mening. ..av en bra film da vettu.. .......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå