Coffey Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2009 Jeg finner aldri tid eller lyst til å sette meg ned å skrive listene hver torsdag. Jo, jeg kunne jo enkelt kopiert det rett over, men foretrekker helst å holde ting i en oversiktelig liste. Men; dere fortjener bedre. Er det noen der ute som har lyst til å overta for meg? Jeg greier ikke holde tidene, og fortjener ikke dette. PM meg. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 tullball.. de som lurer på hva som kom AKKURAT samme dag kan nå vel for svarte bare sjekke PSN selv Synest du gjør en god jobb, keep it up Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 16. februar 2009 Del Skrevet 16. februar 2009 HELT enig. Skal folk på død og liv vite hva som kom AKURATT nå, kan de bare sjekke selv.De trenger ikke få det svart på hvitt 25sek etter det har kommet vel Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yay, Silent Hill (PS1) er lagt ut på PSN. Gleder meg til å spille det igjen, lenge siden sist. Socom: Confrontation er også kommet ut. Anbefaler alle som liker taktiske skytespill å kjøpe seg spillet. Absolutt verdt 249kr. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Herlig, Silent Hill! Bra de begynner å legge ut litt PS-spill igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Silent Hill faktisk! det skal kjøpes Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 (endret) DEN ER OPPDATERT! Jeg må innrømme at jeg tok over denne tråden med kanskje litt for store forhåpninger om meg selv, men jeg skal ta meg selv i nakken nå, og få med oppdateringer for hver uke nå. Jeg lover, nesten. Ihvertfall, har funnet en veldig bra side (www.thesixthaxis.com) som har veldig gode og oversiktelige oppdatering av EU og US, og de viktigste oppdateringer fra de andre (JP og HK). Men jeg dropper arkivet, det blir alt for mye arbeid. Men derimot, i gjengjeld skal jeg prøve å innføre norske priser! Endret 21. mars 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2009 Og det hadde jo ikke gjort noe å hatt litt mer liv i denne tråden da, da det er jo tråden for diskujoner rundt oppdateringene. F.eks, jeg legger merke til at det kommer flere og flere PSP-spill til butikkene, noe jeg syns er både og. Greit nok, det er mange av de, men de er relativt dyre, ved tanke på at mange av de kan skaffes billigere som retails. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Bare jeg som ikke har Silent Hill i min PSPStore? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 det var i min i dag tidlig i hvertfall.. under psp kategorien på "nyheter". Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 21. mars 2009 Del Skrevet 21. mars 2009 Rart. Jeg har alle andre, men ikke den. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 22. mars 2009 Del Skrevet 22. mars 2009 blir reklamert på commandandconquer.com at ra3 demoen er ute nå, men er den det? Jeg har ihvertfall ikke den på min PS store.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Tror dere Sony vill legge ut PS2 spill for salg i fremtiden og? Håper virkelig det. Handla meg Silent Hill i kvell, herlig spill. hadde vert digg om resten og ble lagt ut. Endret 23. mars 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Det har vært snakk om det ja. Leste det et eller annet sted. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ok, håper det Men, er Silent Hill fjerne hos dere og? lasta det ned i går heldigvis, nå finner eg det ikkje på Storen lengre. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det er fjerna hos meg også. Rart :S Glad jeg rakk å få tak i det før det forsvant, i tilfelle det ikke kommer tilbake igjen. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Så den er borte nå ja.. Håper den kommer tilbake snart, for det er et spill jeg har lyst til å prøve! Rart om det ikke skulle komme tilbake dog. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Oppdatering kommer om 1 time, må bare komme hjem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå