Gå til innhold

Nyheter på PSN EU & US Store

Coffey

Anbefalte innlegg

Jeg finner aldri tid eller lyst til å sette meg ned å skrive listene hver torsdag. Jo, jeg kunne jo enkelt kopiert det rett over, men foretrekker helst å holde ting i en oversiktelig liste.

Men; dere fortjener bedre.

Er det noen der ute som har lyst til å overta for meg? Jeg greier ikke holde tidene, og fortjener ikke dette.

PM meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

DEN ER OPPDATERT!

Jeg må innrømme at jeg tok over denne tråden med kanskje litt for store forhåpninger om meg selv, men jeg skal ta meg selv i nakken nå, og få med oppdateringer for hver uke nå. Jeg lover, nesten.

Ihvertfall, har funnet en veldig bra side (www.thesixthaxis.com) som har veldig gode og oversiktelige oppdatering av EU og US, og de viktigste oppdateringer fra de andre (JP og HK).

Men jeg dropper arkivet, det blir alt for mye arbeid. Men derimot, i gjengjeld skal jeg prøve å innføre norske priser! :)

Endret av KoffeinKanin
Lenke til kommentar

Og det hadde jo ikke gjort noe å hatt litt mer liv i denne tråden da, da det er jo tråden for diskujoner rundt oppdateringene.

F.eks, jeg legger merke til at det kommer flere og flere PSP-spill til butikkene, noe jeg syns er både og. Greit nok, det er mange av de, men de er relativt dyre, ved tanke på at mange av de kan skaffes billigere som retails.

Hva synes dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...