Bebeluv Skrevet 17. januar 2009 Del Skrevet 17. januar 2009 Kjempe tiltak! Er det mulig å ta med JAP store i listen? Lurer litt på hvordan demoer og slikt de har der, har ikke giddet å lage en account enda. Done! Hvor er JAP store? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde vært greit om du la til NOK under EU Store siden det er mest relevant med tanke på at dette er vår valuta. Det har jeg virkelig ikke tid eller energi til. Beklager. Jeg kan sikkert legge inn en "1 pund= ca. 10 kroner" i førsteposten, hvis du vil? Kjempe tiltak! Er det mulig å ta med JAP store i listen? Lurer litt på hvordan demoer og slikt de har der, har ikke giddet å lage en account enda. Done! Hvor er JAP store? Det blir litt vel mye å ta seg ansvar over, men hvis det er veldig mange som vil det, kan jeg sikkert fikse det og. Er det så mange? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Hadde vært greit med JAP store ja. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Trodde det kom nye ting på PS Store på torsdager jeg... EDIT: nevermind Hadde vært greit om du la til NOK under EU Store siden det er mest relevant med tanke på at dette er vår valuta. Det har jeg virkelig ikke tid eller energi til. Beklager. Jeg kan sikkert legge inn en "1 pund= ca. 10 kroner" i førsteposten, hvis du vil? Har ikke tid til? Det er jo bare å sjekke norsk PS Store det da, så får du NOK-prisen i fanget med en gang. Er ikke noe vanskeligere enn å svømme rundt på en UK account. Endret 22. januar 2009 av Amored Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 På tide at Penny Arcade episode 1 kom på EU-store! Anbefales på det sterkeste om en liker penny arcade og litt letbent rollespill-action snart ferdig med episode 2 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 22. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2009 (endret) Trodde det kom nye ting på PS Store på torsdager jeg... EDIT: nevermind Hadde vært greit om du la til NOK under EU Store siden det er mest relevant med tanke på at dette er vår valuta. Det har jeg virkelig ikke tid eller energi til. Beklager. Jeg kan sikkert legge inn en "1 pund= ca. 10 kroner" i førsteposten, hvis du vil? Har ikke tid til? Det er jo bare å sjekke norsk PS Store det da, så får du NOK-prisen i fanget med en gang. Er ikke noe vanskeligere enn å svømme rundt på en UK account. Nå er det ikke akkurat slik at jeg skriver ned det jeg ser på Store'n. Jeg finner lister på andre nettsider. Ingen av de har den norske. Hvis du mener du kan gjøre en bedre jobb, så er du fri til å ta over? Jeg gjør dette bare for morro, og for å "hjelpe" litt til. Endret 22. januar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
genser Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Jeg er takknemmelig og mer enn fornøyd Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2009 Oppdaterer om 20 strakser. Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Kan jeg bestille alt mulig på den amerikanske psn store og bruke det på min europeske brukereren min. Fungerer PS1 spill? Andre spill som er på den amerikanske storen som ikke er på den europeske storen? Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 alt utenom addons til spill fungerer for det meste utmerket.. ps1 spillene fungerer altså ja.. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Oppdaterer om 20 strakser. ? US Add-on Game Content BUZZ! Quiz TV American Culture Pack ($5.99) NARUTO: Ultimate Ninja STORM Pack 7 (free) Skate 2 Time Is Money Pack ($4.99) Guitar Hero World Tour For all song credits please visit www.guitarhero.com. * “Tomorrow” by Silverchair ($1.99) * “Outtathaway!” by The Vines ($1.99) * “Dimension” by Wolfmother ($1.99) * Aussie Track Pack ($5.49) Rock Band * “Feed the Tree” - Belly ($1.99) * “I Stand Alone” - Godsmack ($1.99) * “Typical” - Mute Math ($1.99) * “War Zone” - Rob Zombie ($1.99) * “Wind Me Up” - Ghost Hounds ($1.99) * “Space Cowboy” - Steve Miller Band ($1.99) * “Take the Money and Run” - Steve Miller Band ($1.99) * “The Joker” - Steve Miller Band ($1.99) * Steve Miller Band Track Pack 01 ($5.49) Game Demos (free) WipEout HD F.E.A.R. 2: Project Origin Demo Game Videos (free) Resistance: Retribution Story Trailer Lords of the Rings Conquest: Conquest Good to be Good Trailer Mirror’s Edge DLC Trailer Eat Lead Teaser Trailer Ski-Doo Snowmobile Challenge Movie and Blu-ray Disc Trailers (free) The X-Files: I Want to Believe: “Reinstated” Featurette Max Payne: Script to Screen Featurette Horton Hears a Who: Anatomy of a Scene Featurette PlayStation Store for PSP Game Videos (free) Resistance: Retribution Story Trailer (also available from PS3 Store) PSP Themes * Kicks PSP Theme ($0.99) (PS3 Kicks Theme also available from PS3 Store) * PSP Premium Themes (x18) (Various; $0.99/$1.49) (also available from PS3 Store) EU DEMOS * F.E.A.R. 2: Project Origin GAMES * Penny Arcade Adventures: On the Rain Slick Precipice of Darkness - Episode One (£7.99 | €9.99) * Riff: Everyday Shooter (PSP, £6.29 | €7.99) * EA Replay (PSP, £15.99 | €19.99) * Super Pocket Tennis (PSP, £7.99 | €9.99) * Tom Clancy’s EndWar (PSP, £39.99 | €49.99) * Disney’s Action Game Feat. Hercules (PSOne, £3.99 | €4.99) * Disney’s The Little Mermand II (PSOne, £3.99 | €4.99) ADD-ONS * Guitar Hero World Tour o Aussie Track Pack (€5,49 | £4.39 or €1,99 | £1.59 per song) + “Outtathaway!” - The Vines + “Tomorrow” - Silverchair + “Dimension” by Wolfmother - Flo Rida * Rock Band o Steve Miller Band Pack 01 (€3.99 | £2.49 or £0.99 | €1.49 per song) + “Space Cowboy” - The Steve Miller Band + “The Joker” - The Steve Miller Band + “Take the Money and Run” - The Steve Miller Band o Assorted Tracks (£0.99 | €1.49 per song) + “War Zone” - Rob Zombie + “I Stand Alone” - Godsmack + “Wind Me Up” - Ghost Hounds + “Feed the Tree” - Belly + “Typical” - Mute Math * Buzz! Quiz TV o American Culture Quiz (£3.99 | €4.99) * Skate 2 o Time is Money Unlock Pack (£3.19 | €3.99) * Naruto: Ultimate Ninja Storm o Storm Pack 5 (Free) VIDEOS * God of War III Trailer * Uncharted 2: Among Thieves Trailer * Mafia II Christmas Confession Trailer Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Der, endelig. Nå er den oppdatert. Beklager virkelig, men har vært ganske så opptatt Lenke til kommentar
LittleBigNorway Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Noen som har info om japanske storen? har dei f.eks. yakuza 3 demo? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 25. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2009 Ihvertfall ikke i denne ukens oppdatering. Bare å google "JP Store Update xx xxxxxx (dato)". Finner fort treff. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 30. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Oppdatert! (og lagt til JP STORE) Endret 30. januar 2009 av KoffeinKanin Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Konge! Keep up the good work! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. februar 2009 Del Skrevet 8. februar 2009 *Mine innllllllllllleggggg* Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. februar 2009 Del Skrevet 12. februar 2009 For å ikke snakke om forrige uke. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 12. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2009 Gah, jeg har vært så opptatt. Beklager virkelig Skal prøve å få gjort det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå