Gå til innhold

Nyheter på PSN EU & US Store


Coffey

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Dersom du lager deg US konto, kan du jo kjøpe det i dag. Jeg angrer ikke et sekund på at jeg tok meg "bryet" med å lage meg en selv. Fatter ikke at ikke EU store kan klare å holde seg like godt oppdatert med demoer og spill. Spyro hadde jeg kommet til å kjøpt meg selv, hadde det ikke vært for at eg MÅ prøve å være sparsom for en gangs skyld :innocent:

Lenke til kommentar

Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto :D

Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på...

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe Burnout Paradise Ultimate Box. Ser jeg får den ca 100-lappen billigere på US store enn på EU store. Noen grunn til at jeg ikke skal kjøpe fra US? :)

 

Edit: Har gått en stund siden jeg skrev dette innlegget, så spillet er nå kjøpt fra EU store. :)

Endret av qweac
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bor selv i beverly hills 90210 i følge min US konto :D

Må advare litt om ps1spill der. Kjøpte Wild Arms når det kom ut, men etter ca en måndet gikk det ikke an å spille det lengre. Får opp en melding om at spillet ikke er registrert eller noe sånt tull. Har slett det og lastet ned på nytt, men klarer ikke å spille det, verken på hovedkontoen eller den kontoen jeg har US-store på...

Går det an å bestille fra US store? Prøvde det, men ville ikke aksepere visa kortet (ikke elektron).

Lenke til kommentar

Iron man demoen var helt forferdlig etter min mening, rett og slett tragisk spill-versjon av en bra film.. spillet er et makkverk fra ende til annen regner jeg med :)

 

http://www.metacritic.com/games/platforms/...an?q=iron%20man

http://www.spillverket.no/artikler/iron_man/51438

 

men om du likte demoen er det jo en bra start, finner sikkert spillet til 100spenn her og der.. Ja det er garantert jævli ensformig :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...