Gå til innhold

Nyheter på PSN EU & US Store


Coffey

Anbefalte innlegg

Her kommer det en oversikt over oppdateringene på både den Europeiske og den Amerikanske Playstation Store.

 

Prisene står i kroner, pund, euro, yen eller dollar.

  • 1 pund = 10 kroner.
  • 1 dollar = 6,5 kroner.
  • 1 euro = 9 kroner.

-----------------------------------------------------------------------------------------

EU STORE

 

Prisoppdatering:

Nedlastbare spill:

PS3:

PSP:

PS1:

Demoer:

Add-on:

Videoer:

Themes og Wallpapers:

Rock Band DLC:

Guitar Hero World Tour DLC:

 

US STORE

 

Prisoppdatering:

Nedlastbare spill:

PS3:

PSP:

PS1:

Demoer:

Add-on:

Videoer:

Themes og Wallpapers:

Rock Band DLC:

Guitar Hero World Tour DLC:

 

-----------------------------------------------------------------------------------------

Som de fleste sikkert har oppdaget så har jeg ikke oppdatert på flere måneder, av den grunn at jeg ikke har tid, og glemmer det de gangene jeg kunne hatt tid.

 

Jeg vurderer om jeg skal ta meg selv i nakken nå, og faktisk gjøre dette hver uke, men jeg føler meg ærlig talt ikke veldig motivert.

 

Så, hvis noen har lyst til å overta for meg så send meg PM, og jeg gir det "kildekoden" for tråden. Ellers må vi vel anse denne tråden som død. Aktiviten har ikke vært veldig stor heller.

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde lenge å ha med alt som var å finne på butikken, men så kom Sony med oppdateringen som forandret hele utseendet på butikken, og omtrent ingen kategorier inneholdt det samme. Jeg hadde sikkert sittet og sortert innholdet ennå, om jeg skulle ha gjort om førsteposten min til å fremdeles inneholde alt. I tillegg har det dukket opp mye nye ting, som måtte ha hatt egne kategorier osv.

Skal innrømme at det hadde vært kult å hatt med alt, men jeg har dessverre ikke fått tid til å gjøre noe slikt.

Jeg fikk til og med problemer med å bare oppdatere det nyeste også, jeg har nok mistet litt av interessen også må jeg innrømme, så det beste var uansett at noen andre tar over stafettpinnen med mer tid og interesse. Det fortjener slike tråder også.

 

Takk for at du tar over KoffeinKanin! :)

Lenke til kommentar

Har faen meg ikke plass til den. Må seriøst skaffe meg harddisk, de 60GB er bare ikke nok nå. Kansje ikke riktig tråd men må den være 5400 rpm eller funker 7200rpm greit og? Og ellers er det bare en vanlig SATA 2.5 harddisk? Takker for hjelp.

 

Nice job, Koffein :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Har faen meg ikke plass til den. Må seriøst skaffe meg harddisk, de 60GB er bare ikke nok nå. Kansje ikke riktig tråd men må den være 5400 rpm eller funker 7200rpm greit og? Og ellers er det bare en vanlig SATA 2.5 harddisk? Takker for hjelp.

 

Nice job, Koffein :)

Ikke riktig tråd, nei, men føkk it. Et unntak.

 

Uansett. Google it.

 

You need the sort of drive made for laptop PCs – that's a 2.5” SATA drive. We picked up a whopping 250GB drive - that's more than enough to store several series of recorded TV shows, plenty of games and still loads of space left over for all your photos.

 

The other element to factor in is the speed of the drive. Most are 5400rpm – that's the speed of the drive. You may notice marginally-faster loading and saving times with a 7200rpm drive, but it's not strictly necessary.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...