raysv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på. Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200, 3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss) Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
nordan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hei, Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på. Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200, 3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss) Takker for alle svar på forhånd Hei, sitter akkurat selv og skal velge mellom disse to bærbare, fint om noen har gode råd/erfaringer å dele. Jeg er i utgangspunktet interessert i den mest stillegående av disse to. Endret 14. januar 2009 av nordan Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Lenovo'en har hakket bedre grafikkkort og lenovo pc'er er i tillegg kjent for god kvalitet. Toshiba'en har derimot litt større harddisk. Jeg ville nok gått for N500, men kjøper toshiba'en til broren min siden han ikke orker å vente til 1. februar til n500 kommer på lageret til komplett. :!: Toshiba'en kan oppgraderes til hele 8gb RAM, mens Lenovo'en har maks 3GB. Endret 16. januar 2009 av mx1000 Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg satt også og vurderte disse to og gjorde som mx1000 og gikk for Toshibaen pga leveringstid på Lenovoen. Eneste minuset jeg så var at Toshibaen ikke hadde Hdmi. Jeg ble imidlertid positivt overrasket da jeg fikk pc'en og den faktisk hadde det. Er også overrasket over hvor stillegående den er. I tillegg er den mye kulere enn det den ser ut som på produktbildet. Alt i alt er jeg knallfornøyd med kjøpet. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Den har HDMI? Kult. Bestilte du den på komplett (januar- tilbud)? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Det stemmer, januartilbudet til Komplett. Rart at det ikke står i spesifikasjonene at den har Hdmi, men det har den altså. Lenke til kommentar
Bubu Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Har Toshibaen bluetooth? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 19. januar 2009 Del Skrevet 19. januar 2009 Noen som kan si noe om batterilevetiden på toshibaen? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Virker som den holder rundt 2 timer. Nå er det ikke jeg som bruker den her, men det er det jeg har sett på batterimåleren. Har Toshibaen bluetooth? Nei. Lenke til kommentar
Falcon1975 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Hei, har funnet ut hvor man justerer lysstyrken på toshibaen, men har noen funnet ut hvordan man stiller kontrasten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå