raysv Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Hei, Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på. Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200, 3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss) Takker for alle svar på forhånd Lenke til kommentar
nordan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 (endret) Hei, Er på jakt etter en ny PC, grunnet at jeg er student på siste året er jeg nødt for å vente med å kjøpe en "dyr" en før jeg er ferdig og har derfor sett på disse to modellene. Skal som sagt først og fremst brukes til skole jobbing, men hadde vært fint at den hadde klart å kjøre WoW i ny og ned også. Disse to er det forøvrig den samme prisen på. Toshiba Satellite A300-1NN 15.4"WXGARadeon HD3470|Pentium T3200|3GB RAM|320GB HDD|DVD±RW|Cam|VHP Lenovo N500 15.4"WXGA, Go 9300M, T3200, 3 GB,250GB,DVD±RW,11n WLAN/BT,VHP Noen som har noe formening om hvilke av disse to man burde gå for? (Linux comp. er et stort pluss) Takker for alle svar på forhånd Hei, sitter akkurat selv og skal velge mellom disse to bærbare, fint om noen har gode råd/erfaringer å dele. Jeg er i utgangspunktet interessert i den mest stillegående av disse to. Endret 14. januar 2009 av nordan Lenke til kommentar