efikkan Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Western-spill er det ikke akkurat for mange av (i motsetning til 2.verdenskrig-spill), så dette kan bli interessant. Noen som husker Outlaws forresten? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Western-spill er det ikke akkurat for mange av (i motsetning til 2.verdenskrig-spill), så dette kan bli interessant. Noen som husker Outlaws forresten? såklart, spiller det faktisk enda, så sent som i går Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Western-spill er det ikke akkurat for mange av (i motsetning til 2.verdenskrig-spill), så dette kan bli interessant. Noen som husker Outlaws forresten? Jeg for min del skulle gjerne ha sett flere WWII spill siden det er så få spill som virkelig er gode. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg mislikte faktisk ikke brettene med billy, det skapte en fin balanse i gameplayet. Stemningen var god også, og historien var grei til å være ett spill(med unntak av klisjeaktige Reverend). Gleder meg til denne oppfølgeren. Lenke til kommentar
Thooomas92 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 GUN var et bra spill. Koste meg med det Har aldri prøvd Call of Juarez da... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 jeg minnes en mod til quake3 som hadde western tema. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det som plaget meg mest med COJ var at folka tålte for mye, når du bare har 6 skudd skulle det ikke ta 5-7 skudd for å drepe noen Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 CoJ er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt... Sier litt !!!!!!!!!! nå er det ikke bare bf3 jeg ser frem til Lenke til kommentar
dozer22 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Det som plaget meg mest med COJ var at folka tålte for mye, når du bare har 6 skudd skulle det ikke ta 5-7 skudd for å drepe noen Javel??? Hvilken versjon spilte du? I den versjonen jeg spilte var et - 1 skudd i hodet nok til at de lå flatt. I motsetning til Crysis som var en krise på det området. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 CoJ er noe av det mest linære jeg spilt; ødela hele spillet, som kunne blitt bra. Det er mer frihet i Doom III enn CoJ. Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 COJ var herlig^^ Ser virkelig fram til denne oppfølgeren Lenke til kommentar
Griffin Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Selv så synes jeg CoJ var utrolig bra... inkludert der Billy sprang rundt med pil og bue... Eneste kjedelige var når en skulle på toppen av det fjellet å hente en ørnefjær. Så gleder meg til dette... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Selv så synes jeg CoJ var utrolig bra... inkludert der Billy sprang rundt med pil og bue... Eneste kjedelige var når en skulle på toppen av det fjellet å hente en ørnefjær. Så gleder meg til dette... Enig der, alt i spillet var gøy, men det fjellet var bare irriterende... det at det var linært, hjalp å få inn en god historie... Jeg likte det linære også... Passer ikke med free-roam og western, syns nå jeg... Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Enig der, alt i spillet var gøy, men det fjellet var bare irriterende... det at det var linært, hjalp å få inn en god historie... Jeg likte det linære også... Passer ikke med free-roam og western, syns nå jeg... Et ord: GUN. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Enig der, alt i spillet var gøy, men det fjellet var bare irriterende... det at det var linært, hjalp å få inn en god historie... Jeg likte det linære også... Passer ikke med free-roam og western, syns nå jeg... Et ord: GUN. Ya! GUN er helt sinsykt kult! Håper virkelig de lager flere sandbox western spill! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg