vegjoh Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 Hei! Har 2 stk PIII 500 Mhz Slot 1 prosessorer som jeg har lyst å sette opp et dual-cpu system med. Hvilket hovedkort er å anbefale? Dual hovedkort for Slot 1 er vel kanskje gått ut av produksjon? Har prøvd å søke i forumet, men jeg kunne ikke finne noe, så jeg håper på gode svar! Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 12. april 2003 Del Skrevet 12. april 2003 He-he...ja, ALLE slot 1 hovedkort er nok gått ut av produksjon for noen år siden. Kan anbefale å prøve å skaffe deg et brukt Asus P2B-D eller -DS. Begge for dual, det siste med innebygget Uw-2 scsi-kontroller. Så kan du kontakte meg for brukt scsi-disk... Lenke til kommentar
vegjoh Skrevet 13. april 2003 Forfatter Del Skrevet 13. april 2003 Hei! Okey, skal se om jeg finner noe informasjon om de kortene. Er det noen som vet om gode sider for brukt datautstyr, utenom hardware.no sitt bruktmarked da... Mvh Vegard Johansen Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 13. april 2003 Del Skrevet 13. april 2003 Tror kanskje disse kortene kan ligge litt kunstig høyt i pris selv om de er gamle, kanskje det lønner seg å selge de gamle prosessorene og investere i f.eks et par Duron og legge på noen kroner på et nytt dualkort til disse. Du får Duron 1.2 til kr. 319 på Komplett.no eks kjøler. Så kan du evt legge i noen kroner på det billigste dualkortet til disse. Mer krutt blir det ihvertfall, men litt dyrere også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå