Gå til innhold

Utfordrer Macbook Air

Anbefalte innlegg

Glassflate sier egentlig ingenting mer enn ordet i seg selv, ingenting om hvordan dette vil funke i praksis.

Altså, jeg sier ikke at det ikke er grunn til noe bekymring, men jeg har mine tviler om at dette blir like stort problem som du fremstiller det som.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner ærlig talt ikke dette problemet med glassplate forran skjermen, jeg har dette på min bærbar som jeg har hatt de siste 2-3 årene. Og jeg kan ikke huske ett eneste tilfelle der jeg har vært plaget med reflekser.

For meg er dette en sterkt overdrevet problemstilling. Tviler egentlig på at folk som klager på dette i det hele tatt har førstehåndserfaring med en slik skjerm.

Lenke til kommentar
Er dog klar over at glassflater og glossy skjermer kan være bra for de som jobber med grafikk og fotografier.

Omvendt.

For de som lager trykksaker er matte skjermer best. Derfor har det vært kritisert at de nye MacBook Pro-ene kun leveres med glass foran skjermen. Den eneste av de nye som kan leveres med matt (eller blank) skjerm er toppmodellen MacBook Pro 17" som ble lansert nå i januar.

Lenke til kommentar

Jeg ville selv tro det var omvendt ja, men har siste tid observert at det etterspørres slike skjermer av grafikere som jobber på Mac, i forum. Jaja ikke lett å bli klok på det, selv liker jeg det ikke av mange årsaker og kommer aldri til å kjøpe det.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...