genser Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bulken bak var en fiffig, stilig detalj. Todelte løsningen var et fint designgrep. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Bulken bak var en fiffig, stilig detalj.Todelte løsningen var et fint designgrep. Den bulken kan ende opp som et irritasjonsmoment som nevnt tidligere. Når det gjelder den todelte løsningen så vil det avhenge av smak, men den er ikke akkurat stilren, i sterk motsetning til Macbook Air Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Jeg syns den to-delte baksiden var snasen jeg, tror ikke bildene yter den rettferdighet. Stilrent i massevis i mine øyne. Bulken derimot er jeg ikke enig i, syns den bryter opp formen for mye. Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Tviler sterkt på at det er en macbok air utfordrer, da dell allerede har Latitude E4200 som ligner veldig på air. Kan være at denne har en vikling mot privatmarkedet da. Desigenet peker vel egentelig også mot privatmarkedet, selv om jeg hadde tatt en E4200 over både air og den avblidede adamo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Denne likte jeg. Men at det er så store kanter rundt skjerm og tastatur liker jeg ikke. Har en X61 her, på den fyller tastatur og skjerm godt ut så pc-en blir veldig liten men likevel et fult tastatur og ganske stor skjerm. Kanten bak kan nok bli litt irriterende ja. Har en Dell M1330 men en lignende kant, den er litt irriterende. Får vel selge den snart nå som det har kommet så mange andre fine. Latitude E4200 Den var interessant. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Designet var meget fint, helt til man ser "bulken" bak og denne todelte løsningen på baksiden av skjermen. Helt enig! Lenke til kommentar
stormx Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Er det bare meg eller er skjermen (sett forfra) identisk med alu macbook? Ellers en kul maskin! Skulle nok absolutt vurdert den om jeg trengte/ville ha en windows-maskin ..men prisen bør jo befinne seg under den overprisede Air. Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 tja.... Det er vel grenser for hvor forskjellig en skjerm kan se ut? Den har en sort kant rundt, og når resten av maskinen er i alu så blir det ganske likt ja. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Den var dritpen, men sålenge air er tynnere kommer vel folk til å fortsette å hype den. Lenke til kommentar
tormoddf Skrevet 14. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2009 Merk at vi ikke vet tykkelsen på den. Det som står i artikkelen er basert på flere kilder som bare sier at den "ihvertfall er under en tomme tykk". Vi oppdaterer med nøyaktige mål når det blir kjent. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Ah, takk for korrigeringen, tormod! Gleder meg til å vite prisen, jeg! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Utifra bildene så ser den ikke ut til å være mer enn 15-16 mm tykk, sammenlignet med f.eks USB-portene. Men hvem vet.. Den er under 2 cm hvertfall, det er det ingen tvil om. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Meget stilig maskin! Og jeg får personalrabatt på Dell maskiner så denne skal jeg ha ;-) Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 14. januar 2009 Del Skrevet 14. januar 2009 Wow, skrifttypa på tastene var ikke velvalgt akkurat. Lenke til kommentar
phax Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Wow, skrifttypa på tastene var ikke velvalgt akkurat. Hva var galt med den? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Syntes det er fint at de valgte en font som ikke alle laptoper har jeg. Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 15. januar 2009 Del Skrevet 15. januar 2009 Wow, skrifttypa på tastene var ikke velvalgt akkurat. Hva var galt med den? Jeg vet ikke hva han refererer til, om det er stygg, eller for stor font eller hva det måtte være. Men utfra bildene ser det jo veldig tydelig ut. Mange tastaturer jeg har brukt sliter jeg må se hva det faktisk står på enkelte taster. (Ja jeg bruker briller, og bruker dem daglig..) Men tilbake til maskinen ser jeg frem til flere liknende fra andre produsenter i tillegg. Oppgradert X300/ X301 fra Lenovo, og med snillere pris og docking. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 (endret) Var en del detaljer på denne som fikk det til å virke som en sminkedåse-pc. Baksiden på skjermlokket samt dette: Tilsynelatende har maskinen en 13-tommers skjerm bak en glassflate som dekker hele skjermdelen av maskinen. Forsøker de å selge PC eller avanserte sminkespeil til ekstremt overfladiske "jeg elsker å se meg selv hele tiden" kvinnlige direktører? Jeg tror faktisk ikke Mac får særlig konkuranse fra denne merkverdige doningen, ingen tvil om hva jeg ville valgt selv om jeg aldri har eid en Mac. Endret 16. januar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Jeg tror du heller bør prøve den selv før du dømmer. Jeg tviler på at Dells storsatsing har en dårlig skjermløsning. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. januar 2009 Del Skrevet 16. januar 2009 Glassflate foran skjermen sier det meste om den løsningen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå